Un nou canal TV pentru copiii între 2 şi 7 ani şi familiile lor se lansează pe RCS & RDS
Disney a anunţat astăzi lansarea Disney Junior, un nou canal multiplatforma pentru copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani şi familiile acestora, găzduit în România de RCS & RDS începând cu 1 martie 2012.
Disney Junior va emite zilnic şi va deveni casa personajelor preferate din serialele îndrăgite de la Disney, cum ar fi Clubul lui Mickey Mouse, Moto-animăluţele din junglă, Manny Iscusitul, Agent Special Oso, dar şi seriale noi, precum Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri şi Aventurile Zânelor Disney.
Lansarea Disney Junior este următorul pas din strategia globală a Disney pentru preşcolari şi continuă succesul blocului de programe pentru juniori, care a fost lansat în România pe Disney Channel în 2009.
Maciej Bral, Vice-Preşedinte şi General Manager Disney Channels CEE a declarat: “Disney Junior combina moştenirea fără egal de poveşti clasice de la Walt Disney, cu personaje îndrăgite, muzică antrenantă şi învăţare prin joc pentru a oferi o experienţă perfectă de vizionare atât pentru copii, cât şi pentru familiile acestora. Canalul TV dedicat va păstra cele mai bune programe ale blocului Disney Junior şi în acelaşi timp va introduce noi programe potrivite publicului existent şi fidel.”
Disney Junior s-a lansat în EMEA din mai 2011 cu rezultate record şi este acum disponibil în 109 ţări, în 13 limbi, reprezentând 37 milioane de gospodării în total. Datorită noului serial simbol, Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri, în săptămâna lansării, Disney Junior s-a situat pe prima poziţie în rândul canalelor TV (cu abonament) pentru preşcolari din punct de vedere al numărului de telespectatori unici în 4 din 5 pieţe mari din regiunea EMEA. În decembrie, Disney Junior s-a situat pe prima poziţie în rândul canalelor pentru preşcolari din punct de vedere al telespectatorilor unici în 7 din 11 pieţe (Germania, Franţa, Spania, Suedia, Danemarca, Norvegia şi Africa de Sud) şi pe prima poziţie în rândul canalelor cu abonament pentru preşcolari în 9 din 11 pieţe (inclusiv Marea Britanie şi Italia).*
De la lansarea în România a blocului de programe pe Disney Channel până la finele anului (1 iunie – 31 decembrie 2011), Disney Junior a fost vizionat de 5.6 milioane de telespectatori 4 ani+ (27%), dintre care 1.3 milioane au fost copii cu vârste între 4-14 ani (60%) şi 663.000 copii între 4-9 ani (58%). Mai exact, Disney Junior a fost vizionat de 1 din 4 telespecatori şi 3 din 5 copii din România.**
Disney Junior va avea premiera în România pe RCS & RDS pe 1 martie 2012. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi //www.disneyjunior.ro
Despre Disney Junior:
Noul brand centrat pe învăţare, Disney Junior, reflectă legătura emoţională pe care generaţii de consumatori o au cu poveştile şi personajele Disney, atât cele clasice cât şi cele contemporane.
Programele Disney Junior îi invită pe părinţi să se alăture copiilor lor pentru a trăi experienţa Disney cu poveşti şi personaje magice, muzicale şi naturale, încorporând în acelaşi timp teme specifice de învăţare şi dezvoltare create pentru copiii cu vârste între 2 şi 7 ani. Serialele şi animaţiile Disney Junior combină inegalabilele poveşti Disney şi personajele îndrăgite de copii cu procesul de învăţare – matematică, limbi străine, nutriţie şi stiluri de viaţă sănătoase – precum şi cu abilităţile sociale. Prin combinaţia de programe de desene animate şi acţiune live, Disney Junior inspiră învăţarea prin joc, de la primele noţiuni în domeniul matematicii şi limbilor străine, la stiluri de viaţă sănătoasă, cu accent pe dezvoltarea socială şi emoţională. Noul canal celebrează copilăria încurajându-i pe copii să râdă, să cânte, să danseze şi, mai presus de toate – să se distreze.
În prima etapă de dezvoltare a programelor, Disney apelează la experţi în educaţie şi dezvoltarea copiilor care analizează toate premisele şi scenariile înainte de a trece la etapa de dezvoltare propriu-zisă. Viziunea brandului Disney Junior a fost creată în strânsă colaborare cu părinţii şi vizează ca întreg conţinutul să fie aprobat de mămici.
Despre The Walt Disney Company în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa:
Compania Walt Disney (TWDC) este lider în domeniul divertismentului şi media cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de larg consum şi grupul său media interactiv.
TWDC Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) activează în regiune de peste 70 de ani, în peste 23 de ţări şi are peste 5.500 de angajaţi. Canalele Disney sunt disponibile în 29.6 milioane de gospodării din Europa Centrală şi de Est. Disneyland Paris s-a deschis în 1992 şi este în prezent principala destinaţie turistică din Europa. TWDC este un distribuitor major de film, printre succesele sale recente numărându-se ‘‘Povestea Jucăriilor 3’’ şi ‘‘Alice în Ţara Minunilor’’—ambele filme au înregistrat recorduri în regiune, contribuind cu peste 1 miliard de dolari la box-office la nivel global. Disney a fost primul studio din istorie care a atins acest record într-un singur an. Compania este şi un furnizor important de programe TV, distribuind seriale de televiziune marca Disney sau nu, printre care se numără serialele de succes ‘‘Desperate Housewives’’ care se situează în top 10 seriale americane difuzate în Franţa, Germania, Italia şi Marea Britanie. Există 58 de canale marca Disney (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic şi Toon Disney) în 23 de limbi din 118 ţări care ajung în peste 76 milioane de case în regiunea EMEA. Gama variată de produse de consum Disney dezvoltate la nivel local sunt comercializate în magazine specializate şi retaileri de masă, precum şi în peste 100 de magazine Disney din Marea Britanie, Spania, Italia, Franţa şi Portugalia. Un nou concept de magazin, lansat recent în şapte oraşe din Europa, oferă o experienţă unică şi magică de cumpărături de care se poate bucura întreaga familie.
Note
* Sursa: BARB; AGF/GfK / TV Scope; Mediamat’Thematik; Auditel/AGB NMR; Kantar Media; TNS Gallup; MMS Sweden; TNS Gallup Norway; CIM; SAARF AGB NMR; AGB Polska.
** Sursa: GfK Romania / AdvantEdge (01 iunie– 31 decembrie 2011), All TV Homes; Reach parameter (3 consecutive minutes).