Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discutiile aprinse continua in casa “Mireasa pentru fiul meu”

Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida, în fruntea clasamentului de audienţă

“Acces Direct” şi “Un show păcătos”, lideri de piaţă

Ieri, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune prezentată de Mirela Boureanu Vaida a oferit telespectatorilor Antena 1 noi poveşti emoţionante din viaţa concurenţilor. Discuţiile pe tema dispariţiei anumitor produse din casă au continuat în prima parte a zilei când Mirela Boureanu Vaida i-a invitat pe băieţi în platoul emisiunii, urmând ca de la ora 14.00, telespectatorii să descopere noile evenimente apărute în viaţa concurentelor. Miercuri, 28 septembrie, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor pe ambele intervale orare de difuzare.

“Mireasă pentru fiul meu” a învins concurenţa ieri, înregistrând în intervalul orar 10.46 – 11.05, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 0.8 % şi o cotă de piaţă de 11.5 procente, devansând postul Pro TV care a obţinut un rating de 0.7 % şi 10.1 % share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13.59 – 16.00, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.5 % şi 14.6 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.3 % rating şi 12.9 % cotă de piaţă.

În cadrul ediţiilor de ieri, telespectatorii au aflat despre noile întâmplări din casa “Mireasă pentru fiul meu” şi au descoperit care sunt preferaţii fetelor dintre concurenţi. Lupta dintre domnişoare va fi dură, mai ales că în acest moment există băieţi care par să fie pe placul mai multor concurente. De asemenea, telespectatorii au văzut imagini din timpul vizitei Edinei în casa băieţilor şi i-au aflat trista poveste de viaţă, tânăra pierzându-şi în mod tragic iubitul chiar înainte ca acesta să-i ofere inelul de logodnă. Un subiect de discuţie controversat a fost cel legat de dispariţia misterioasă a anumitor obiecte din casă, unul dintre concurenţi suspectându-şi colegii de sustragerea bunurilor.

Tot ieri, 28 septembrie, pe primul loc în clasamentul audienţelor s-a situat şi “Acces Direct” care a înregistrat la nivelul targetului all urban un rating de 3.3 % şi 16.3 % cotă de piaţă. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 3 % rating şi 14.8 procente cotă de piaţă. Ieri, în cadrul “Acces Direct”, “impresarul vedetelor”, Lucian Ionescu a făcut dezvăluiri şoc. Îndrăgita cântăreaţă, Elena Cârstea, ar fi avut o meteahnă: băutura. Tot în ediţia de ieri a emisiunii, telespectatorii au vizionat imagini inedite din casa Monicăi Tatoiu, au aflat informaţii din trecutul surorilor Gabor şi au văzut cum s-a desfăşurat nunta la care Nicoleta Guţă a fost naşă.

“Un show păcătos” a obţinut şi el poziţia de lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.5 % şi 11.9 % share. Pe locul doi, s-a clasat postul TVR 1 cu un rating de 1.1 % şi 8.6 % share, urmat de Kanal D, care a înregistrat o cotă de piaţă de 7.2 % şi 0.9 procente rating. În cadrul ediţiei de ieri, campionul nopţilor albe, Dan Capatos a dezvăluit în exclusivitate telespectatorilor Antena 1 un subiect incendiar: după ce s-a logodit, Adrian Cristea ar fi încercat să agaţe o altă femeie, pe Beatrice Tican.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 28 septembrie 2011

Bucuresti, 29.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.