Pe 11 iulie, Discovery Romania a lansat prima ediţie a Competiţiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, invitând agenţiile locale de media să concureze pentru şansa unică de a-şi vedea producţiile proprii difuzate pe Discovery Channel. 12 agenţii media din Romania au acceptat invitaţia şi se luptă acum pentru premiul cel mare!
Vlad Tudosie, Director de Vânzări Publicitate pentru România, a declarat: “Această competiţie este concepută special pentru agenţiile de media, deoarece am dorit să le implicăm efectiv în realizarea unui documentar Discovery Channel şi să le arătăm care sunt valorile de brand ale acesui post.. Discovery este unul dintre cei mai buni provideri de conţinut din lume, lider în divertismentul non-ficţiune, iar noi dorim să împărtăşim în mod activ know-how-ul nostru, aducându-i pe clienţi mai aproape de canal şi oferindu-le ocazia de a crea ei înşişi conţinut. Sunt convins că va fi o experienţă captivantă şi instructivă pentru toate echipele implicate.”
Înainte de a începe efectiv filmările, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experţi Discovery Networks în cadrul unui workshop special. Astfel, participantii au avut şansa unică să “absoarbă” câte ceva din know-how-ul procesului de realizare a documentarelor, fiind instruiţi de Lisa Weinbrenn, Head of Development & Production EMEA în cadrul Discovery Networks EMEA. Echipele au primit indicaţii despre cum să utilizeze camera de filmat şi cum să implementeze valorile Discovery Channel în documentarele lor de scurt-metraj.
Apoi, fiecare echipă a avut la dispoziţie o săptămână pentru a scrie, regiza si produce un documentar de scurt-metraj, bazat pe următoarele principii Discovery: producţiile trebuie să prezinte poveşti interesante, într-o manieră originală, captivantă, fără a distorsiona realitatea. Materialul brut al fiecărei echipe a intrat în acest moment în post-producţie, fiind montat de către profesionişti, pe baza indicaţiilor unui membru al echipei.
“Îi încurajăm pe participanţi să fie creativi, dar în acelaşi timp ne dorim ca poveştile lor să atragă un public larg, să stârnească emoţii şi empatie. Filmele trebuie să dea de gândit publicului, aşa cum fac toate programele Discovery Channel” – a adăugat Vlad Tudosie.
Documentarele de scurt-metraj vor fi evaluate de reprezentanţi ai Discovery Networks EMEA, Discovery România şi experţi din industria de film locală. Echipele câştigătoare vor fi anunţate în luna septembrie, în cadrul Galei de Premiere, fiind recompensate cu camere de filmat digitale. În plus, cele mai bune producţii, care întrunesc criteriile Discovery Channel, au şansa de a fi difuzate pe Discovery Channel, în România.
{mosloadposition user10}