Discovery Networks Europa Centrală a anunţat recenta numire a unor noi profesionişti în România, Polonia si Ungaria pentru canalele şi activităţile de marketing şi planificare derulate în ţările respective. Noile funcţii au fost create ca o reacţie la reorganizarea companiei, în urma dezvoltării continue a Discovery în întreaga Europă Centrală. Discovery reprezintă unul dintre cele mai importante portofolii de canale pentru barbaţi tineri din regiune. Katarzyna Kieli, Vice President şi Country Manager, Europa Centrală, DNE, a declarat: “Am fost dintotdeauna încrezători că strategia noastră de localizare se va bucura de succes în întreaga regiune. Ca urmare, crearea unor echipe locale este un pas firesc pentru compania noastră. Strategia de a ne aduce compania mai aproape de publicul şi partenerii locali ne va permite să ne extindem având sprijinul potrivit, la locul potrivit. Noile poziţii ne vor permite să ne concentrăm eforturile asupra uneia dintre pieţele cu cel mai rapid ritm de creştere din Europa Centrală, România, ajutându-ne în acelaşi timp să ne consolidăm în continuare celelalte două pieţe importante din regiune, Polonia şi Ungaria.”
Creând noi funcţii în regiune, Discovery Networks a îmbunătăţit în special coordonarea şi eficienţa echipei de canal răspunzătoare pentru dezvoltarea portofoliului de canale, dar şi pentru activităţile de marketing, PR şi cercetare.
Alexandra Ţigănaş şi Sylwester Molenda au fost numiţi Channel Managers. Alexandra Ţigănaş va fi răspunzătoare pentru dezvoltarea canalelor în România şi va lucra în birourile din Bucureşti ale Discovery Networks. Sylwester Molenda va superviza performanţa canalelor şi operaţiunile derulate în Polonia şi Ungaria, lucrând în birourile de la Varşovia. Molenda şi Ţigănaş vor fi în plus răspunzători pentru coordonarea activităţilor de consumer marketing şi PR, precum şi pentru conducerea echipelor locale, inclusiv, de exemplu, a managerilor pentru Planificare de Programe sau Marketing. Ambii îi vor raporta lui Leszek Zaborowski, Director of Channels CE, DNE.
Alexandra Ţigănaş, cunoscută în România sub numele de “Ada Roseti”, are o experienţă bogată în industria de film şi media. Înainte de a se alătura echipei Discovery, a fost Director de Achiziţii, Vânzări, Subtitrare şi Programare la Televiziunea Română. De asemenea, a fost Consilier de Achiziţii la Televiziunea Română şi Prima TV. În calitate de expert şi critic de film, a colaborat de-a lungul anilor cu diverse posturi de radio şi televiziune, unde a produs şi prezentat mai multe emisiuni dedicate industriei filmului. A fost invitată cu regularitate în calitate de expert în cadrul unor importante evenimente de film din România. În plus, Alexandra este lector la Universitatea din Bucureşti si colaborează în continuare cu reviste pentru femei şi publicaţii de film.
Sylwester Molenda are peste 10 ani de experienţă în industria media. Înainte de a se alătura echipei Discovery, a fost Director de Strategie si Director al Departamentului de Comunicare şi Marketing în cadrul Polsat. Anterior, a fost Director Adjunct pentru Marketing de Programe în cadrul Televiziunii Publice din Polonia, TVP2, şi Director Adjunct de Marketing şi Promovare în cadrul Polsat şi Polsat Media.
Începând cu data de 28 ianuarie, Răzvan Borş îi raportează direct Adei Roseti, ocupând funcţia de Programme Planner pentru România. Acesta are o bogată experienţă în media şi planificare de programe. În ultimii 10 ani Răzvan Borş a ocupat funcţiile de Programme Manager şi Trafic Manager la Prima TV.
Alisa Marta a fost numită ICP Executive (Integrated Communication Planning) în România. Ea este responsabilă cu planificarea şi executarea campaniilor publicitare pe Discovery Channel în România, raportându-i direct lui Andrzej Boużyk, ICP Manager pentru Europa Centrală. Înainte de a se alătura echipei Discovery, Alisa a lucrat pentru Starcom şi ZenithOptimedia.
Doi dintre cei care îi vor raporta direct lui Sylwester sunt Emilia Dadacz, recent numită Marketing Manager pentru Polonia şi Katalin Kovacs, Marketing Manager pentru Ungaria. Atât Kovacs cât şi Dadacz se vor ocupa de consumer marketing şi PR, precum şi de extinderea oportunităţilor pentru portofoliul Discovery, pe fiecare dintre pieţele lor. Anterior, Dadacz a lucrat la HBO Polska, unde s-a ocupat de marketing şi comunicare pentru HBO şi Cinemax. Kovacs a câştigat experienţă în cadrul postului de televiziune RTL KLUB, unde a fost iniţial Marketing Manager iar apoi Director de Servicii Interactive pentru Noul Departament de Media.
Jarek Przanowski s-a alăturat echipei Discovery venind de la postul TV comercial Polsat, unde a lucrat ca Senior On-Air Communications Specialist. La Discovery, el este Media Planner pentru Europa Centrală, răspunzând de comunicarea în emisie (on-air) a portofoliului de canale Discovery în regiune. Jarek îi raportează direct Magdei Szczawinska, On-Air Creative Director CE.
Echipa coordonată de Szczawinska include şi postul de Language Editor CE, deţinut de Agnieszka Pietka, care supervizează procesul de traducere, precum şi calitatea materialelor traduse. Experienţa lui Pietka include activitatea sa la CANAL + CYFROWY, unde a fost Ale Kino! Senior Programming Specialist.
În urma reorganizării companiei în această regiune, rolul şi sarcinile Monikăi Kinal s-au schimbat de asemenea. Ocupând în prezent funcţia de Corporate Communications Manager CE, Kinal conduce departamentul de comunicare corporatistă la Discovery Networks în Europa Centrală. Înainte de această schimbare, Monika Kinal îndeplinea funcţia de PR&Language Manager pentru Europa Centrală. La fel ca şi Ţigănaş sau Molenda, Monika Kinal îi raportează direct lui Leszek Zaborowski.
{mosloadposition user10}