pentru gestionarea vânzărilor de publicitate din România
Biroul Discovery din România va gestiona vânzările de publicitate pentru canalele National Geographic Channel și Nat Geo Wild din această piață
Discovery Networks, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications și FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, anunță astăzi încheierea unui parteneriat pe zona de publicitate. Începând cu ianuarie 2015, Discovery va gestiona vânzările de publicitate pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wild în România, oferindu-le astfel clienților oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare și destinate unor segmente variate de public, precum și acces la o paletă extinsă de proiecte non-standard.
Acest parteneriat strategic va facilita accesul clienților de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din canale pay-TV performante pe piața din România, care se adresează segmentelor de public masculin și feminin, cu venituri medii și superioare. De asemenea, va duce la apariția unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile inegalabile ale unor televiziuni care și-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer.
"Prin adăugarea portofoliul de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluția unică pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport și National Geographic Channel sunt destinațiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toți clienții de publicitate. În același timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild și Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinație formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experiența echipei locale de vânzări, respectiv brandurile și publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienții de publicitate", a spus Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
”Nat Geo Channel și Nat Geo Wild sunt mărci puternice, cu o poziție de vârf pe piața din România și sunt cu adevărat îndrăgite de public. Posibilitatea oferită prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clienților din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri și sectoare de public”, a adăugat Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing.
Având în vedere experiența de peste 6 ani a echipei locale de vânzări de publicitate în gestionarea proiectelor non-standard și a celor integrate, cu impact regional, acest parteneriat reprezintă un pas important în dezvoltarea Discovery în România și o excelentă oportunitate de creștere pentru piața locală de publicitate. Publicul larg al National Geographic Channel și Nat Geo Wild va aduce de asemenea pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban. Această consolidare generează o cotă de audiență totală de 2,24% pe segmentul canalelor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar în creștere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin și pe cel comercial general.
Echipa de vânzări de publicitate a Discovery în România este coordonată de Alisa Marta, care gestionează publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC și, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.
{mosloadposition user9}