Discovery Networks Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, compania Pay-TV numărul 1 în lume, a anunțat că gestionează vânzările de publicitate pentru canalul Eurosport în România. Echipa Discovery România asigură vânzarea spoturilor standard, dar și a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clienþilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive.
“Eurosport este o televiziune premium, care le oferă clienților de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audiență al canalelor Discovery. Combinația între un portofoliu divers de canale care atinge toate tipurile de audiență relevante, brand-uri puternice și îndrăgite de publicul din România și experiența echipei de vânzări din biroul Discovery de la București, face ca adăugarea Eurosport la portofoliul nostru comercial să fie soluția perfectă pentru clienți și o oportunitate excelentă pentru noi de a extinde vânzările de publicitate în România,” a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
Echipa de vânzări din România a Discovery Networks gestionează vânzările de spoturi și soluții non-standard pentru Discovery Channel, TLC și Animal Planet de mai bine de șase ani, iar acum Eurosport completează acest portofoliu. Canalul este prezent în ofertele tuturor operatorilor de cablu din România, oferind conținut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis și snooker, până la sporturile cu motor, cele de iarnă și ciclism, inclusiv competiții renumite precum Roland Garros sau Turul Franței.
Eurosport este un canal din ce în ce mai urmărit în Romania, înregistrând o creștere de 33% a audienþei (public comercial, 18-49 de ani) în perioada ianuarie – iunie 2014, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Recent, finala feminină de la Roland Garros a generat audiențe record în istoria Eurosport, generând o cotă de piață de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost al doilea cel mai urmărit canal din România la momentul respectiv.
În România, Eurosport a achiziþionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League până în 2016, oferindu-le clienþilor de publicitate o șansă unică de a ajunge la publicul masculin. Având acum la dispoziție experiența echipei Discovery în solutii non-standard de publicitate, clienții se vor putea asocia cu acest eveniment sportiv de renume prin campanii originale și de impact.