Noul post TV pentru femei va fi disponibil începand cu 20 ianuarie 2011
Discovery Networks îşi anunţă intenţia de a lansa în România postul TLC, o televiziune de divertisment pentru femei. Postul va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începand cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în condordanta cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.
„Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC este un post de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani şi programe bazate pe realităţile cu care acestea se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri foarte diverse şi nu vor să fie încadrate în simple stereotipuri. Tocmai de aceea TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. TLC găseşte personaje cu experienţe extraordinare şi prezintă poveştile lor într-un mod autentic, original şi expresiv. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, dar care în acelaşi timp le permit acestora să descopere lucruri noi şi să îşi lărgească orizonturile. Mai mult, programele TLC sunt alese în aşa fel încât să fie atractive şi pentru partenerii femeilor sau pentru întreaga lor familie, astfel încât aceştia să le poată urmări împreună.
„Suntem încântaţi să putem aduce TLC telespectatorilor din România. Noul post TV reflectă puterea femeii moderne de a se adapta în permanenţă la ceea ce-i oferă viaţa, iar programele se adresează atât femeilor, cât şi partenerilor lor. Sunt convinsă că telespectatorii vor regăsi deseori frânturi din propria viaţă reflectate în programele noastre şi vor fi chiar inspiraţi de unele personaje”, a spus Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.
Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC, fac parte câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:
– Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii.
– Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.
– PR şi modă la New York – povestea captivantă a lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.
Despre TLC
În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).
TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de televiziune prin cablu.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery. TLC va fi inclus în oferta Discovery în anul 2011.
Lăsaţi-vă seduşi de poveştile extraordinare ale personajelor TLC!
Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme
Dădaca de origine britanică Jo Frost, nu acceptă abateri de la reguli şi va înfrunta unele dintre cele mai dificile probleme văzute vreodată între părinţi şi copii. În această nouă serie compusă din şase episoade, Jo se întâlneşte cu părinţi disperaţi, care se confruntă cu situaţii dintre cele mai dificile, luptându-se să îşi crească copiii.
Printre copiii pentru care Jo este chemată de urgenţă se numără: Bronwyn, care la numai 12 ani e atât de obsedată de aspectul ei fizic, încât refuză să iasă din casă fără machiaj; Bailey, în vârstă de 10 ani, care îşi petrece până la 80 ore pe săptămână jucând jocuri pe computer şi Regan, care, la cei 7 ani ai lui, tocmai a fost diagnosticat cu hiperactivitate şi deficit de atenţie (ADHD).
Fiecare episod include şi un “moment special”, altul decât cele generate de unele dintre cele mai controversate probleme care afectează părinţii şi copiii, aşa cum ar fi obezitatea infantilă, hiperactivitatea şi efectul jocurilor video violente asupra celor mici.
Jo îşi foloseşte modul unic de abordare pentru a ajuta aceste familii, iar rezultatele ei sunt exemple demne de urmat.
PR şi modă la New York
Faceţi cunoştinţă cu Kelly Cutrone, o femei de afaceri de succes, managerul People’s Revolution – agenţia de PR specializată pe fashion, cu sediul în New York. Noul serial TLC este compus din opt episoade care vă oferă acces în exclusivitate în culisele vieţii din această agenţie de top.
Kelly este un adevărat guru printre oamenii de PR din New York, dar este şi unul dintre cei mai stricţi şefi din oraş. Este dură, vorbeşte mereu scurt şi la obiect, spune întotdeauna ce gândeşte şi are pretentia ca cei din jurul ei sa dea tot ce pot. Ca urmare, nu se sfieşte niciodată să le spună angajaţilor ei când nu e mulţumită de ceva.
Una dintre cele mai influente persoane din lumea modei, Kelly este şi o mamă care îşi creşte singură copilul, iar în această serie o puteţi vedea jonglând cu tot ce presupune statutul de mamă şi şefă a unei companii de succes.
Poliţistele din Broward County
Urmăriţi ritmul extrem de alert în care acţionează un grup de patru poliţiste care lucrează pentru Biroul Şerifului din ţinutul Broward, din Florida, SUA.
În această serie de 10 episoade, camerele de filmat ale TLC surprind realităţile dure şi cutremurătoare cu care se confruntă femeile care luptă pentru apărarea legii. De la urmăriri cu maşina până la misiuni sub acoperire, veţi putea observa regulile interne ale acestui departament de poliţie.
Seria le urmăreşte pe Andrea Penoyer, Julie Bower, Shelunda Cooper şi Ana Murillo – patru femei gata să îşi rişte viaţa pentru a apăra siguranţa cetăţenilor. Ele se confruntă nu doar cu această meserie extrem de solicitantă şi adesea periculoasă. În timpul liber sunt mame, surori şi soţii care au grijă de casă şi familie.
Aceste patru poliţiste dure sunt extrem de bine pregătite şi gata pentru orice, reuşind să păstreze echilibrul dintre viaţa lor personală şi o carieră care implică riscuri reale.
Acţionând în serviciul a două milioane de locuitori, poliţistele din ţinutul Broward se confruntă cu provocări noi în fiecare zi. Aflaţi ce trebuie să facă pentru a putea rezolva unele dintre cele mai dure cazuri de încălcare a legii, ocupându-se în acelaşi timp şi de celelalte provocări pe care le oferă viaţa de zi cu zi.
{mosloadposition user9}