La o luna de la finalizarea proiectului pilot, FourHooks anunta un nou episod marca Discovery si Metropotam, cu noi provocari din jungla urbana. Discovery[punct]metropotam[punct]ro este o initiativa cross-media care incearca sa schimbe ordinea pana acum fireasca dintre TV si internet si sa creeze un circuit al audientei intre cele doua medii.
Obiectivul final al campaniei este de crestere a ratingurilor emisiunilor din prime time Discovery Channel peste media de crestere inregistrata in proiectul pilot. Rezultatele anterioare s-au tradus in cifre de 26% crestere de rating a emisiunilor promovate din grila Discovery Channel si 39% prime time Animal Planet.
Un mix special de articole si concursuri aduce mai aproape de public programele si emisiunile Discovery Channel, astfel incat cititorul/telespectatorul sa beneficieze din plin de avantajele ambelor medii – interactiune respectiv experienta vizuala de productii TV profesioniste. In urmatoarele saptamani intamplarile din "jungla urbana cotidiana" se vor impleti din nou cu emisiunile Discovery, iar cititorii vor putea urmari inca o data teste si mai traznite la Cum se fabrica, vor intra in tainele Meseriilor murdare, vor face training pe Tehnici esentiale de supravietuire, vor numara Secundele dinaintea dezastrului sau vor intra In lupta cu daunatorii.
Actuala editie de concursuri se bucura de un parteneriat special eMAG – Discovery Channel, beneficiind de premii semnificative si suport media substantial. Initiativa este promovata atat prin promo-uri pe canalul Discovery, cat si o campanie de promovare online si pe diverse canale Social Media. Fanii Discovery Metropotam vor putea interactiona si urmari zilnic noutati din jungla urbana si update-uri despre concurs pe pagina Facebook special creata – facebook.com/discoverymetropotam si pe contul de Twitter Discovery Romania – twitter.com/discoveryRO.
La realizarea proiectului au participat: Ada Roseti – Channel Manager Romania, Diana Tulbure – Marketing Manager Romania, Discovery Networks Central Europe, Mihaela Barsan – Marketing Director Metropotam Group, Alecsandra Roman – Strategic Planner, Cristina Foarfa – Senior Copywriter, precum si intreaga echipa de redactori Metropotam.ro.
FourHooks este o agentie de comunicare online neconventionala, care dezvolta proiecte speciale de promovare a brandurilor folosind strategii, tactici si cele mai bune practici din mediul online la ora actuala. Agentia beneficiaza de o experienta solida in comunicare si dezvoltare de produse online ca parte a grupului de companii Metropotam. Printre cele mai notabile proiecte FourHooks se numara executiile speciale online Internet Explorer 8 din cadrul RoBlogFest, campania “Lipton Raspberry Slot Machine”, “Metropotam Interbelic” – Timisoreana sau "Luna Discovery pe metropotam".
Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 217 milioane de abonaţi, din 105 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi.
{mosloadposition user10}