Televiziunea își aduce telespectatorii mai aproape printr-un nou logo, o nouã identitate vizualã on-air și o grilã de programe extinsã
Discovery Networks anunțã relansarea televiziunii Discovery HD Showcase în Europa, Orientul Mijlociu și Africa începând cu 1 decembrie. Schimbarea va aduce un nou logo, o nouã identitate vizualã on-air, iar telespectatorii se vor putea bucura de o grilã extinsã de programe în exclusivitate ce pot fi urmãrite doar pe acest canal, precum și de cele mai îndrãgite emisiuni difuzate pe Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science și, mai nou, pe TLC și ID Xtra. Noul canal, prezent în peste 120 de țãri din regiunea EMEA, precum România, Polonia, Rusia, Benelux și Portugalia, își schimbã denumirea în Discovery Showcase HD, subliniind astfel legãtura strânsã cu programele-cheie din portofoliul Discovery Networks, difuzate în format HD.
“Sunt convins cã fanii programelor de non-ficțiune de calitate, care își doresc totodatã o claritate totalã a imaginii și a sunetului se vor bucura pe deplin de noul Discovery Showcase HD. Urmãrind acest canal, vor descoperi emisiunile palpitante de pe Discovery Channel, lumea absolut fascinantã de pe Animal Planet și rãspunsuri la întrebãrile fundamentale despre Univers prin intermediul programelor de pe Discovery Science. În plus, începând cu 1 decembrie, telespectatorii vor putea cunoaște poveștile extraordinare de viațã de pe TLC sau vor putea investiga intrigile și misterele de pe ID Xtra. Totul în format HD," a spus Unai Iparragirre, Director of Passion Brands, Discovery Networks, EMEA.
În ceea ce privește noua identitate vizualã on-air, programele difuzate pe Discovery Showcase HD vor avea o serie de logo-uri animate, endboard-uri și bumpere, care îi vor ajuta pe telespectatori sã recunoascã mai ușor proveniența programelor respective, fie cã sunt de pe Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, TLC sau ID Xtra sau sunt difuzate în exclusivitate pe Discovery Showcase HD.
Pe lângã seriile preferate ale telespectatorilor din portofoliul Discovery, grila de programe Discovery Showcase HD va include și emisiuni în exclusivitate, precum:
· Alaska Monsters
Programul urmãrește o echipã de localnici, mari iubitori de viațã în aer liber. Ei se autointituleazã ”Midnight Sons” și investigheazã pãdurile de nepãtruns din Alaska, unde cautã acei monștri înfricoșãtori care, dupã pãrerea unora, ar trãi acolo. Echipa vâneazã și monteazã capcane folosind cele mai recente tehnologii și instrumente de investigații ale secolului 21 pentru a face luminã în poveștile unor fãpturi atât de greu de gãsit, cum ar fi Lupul-cu-colți-sabie, Omul-Vidrã sau Uriașul Nordului.
· Cold River Cash
Emisiunea este despre trei echipe de pescari care se întrec pentru o pradã foarte greu de capturat, dar extrem de rentabilã – puii de țipari. În timpul sezonului foarte scurt de pescuit a acestei specii, pescarii lucreazã fãrã odihnã ca sã gãseascã locurile cele mai bune de pescuit, ca sã-și protejeze zonele profitabile și sã aducã la țãrm cât mai mulți țipari cu putințã, încasând aproximativ 4000 de dolari pe kilogram. Concurența este acerbã, rivalitãțile capãtã proporții, iar pericolele sunt uriașe, cãci fiecare echipã face eforturi sã-și asigure șanse cât mai bune de a obține o pradã mare.
· Beasts of the Bayou
Cãpitanul Blimp Cheramie, secundul sãu Eric și nepotul acestuia, Nathan, se aventureazã în mlaștinile din Venice, Louisiana, pentru a cãuta creaturi legendare, care bântuie pe miile de kilometri pãtrați de teren mlãștinos din jurul caselor lor, în timp ce oamenii de științã cautã explicații alternative pentru fãpturile vãzute de localnici și poveștile care fac sã se înfioare aceastã regiune de câteva sute de ani.
· Billy Bob Gag’s to Riches
Jonah White, fondatorul companiei Billy Bob Teeth din Hardin, Illinois, și CEO-ul unui imperiu de mai multe milioane de dolari al cadourilor hazlii, cautã noi produse pentru colecția sa "Billy Bob", inspiratã de oamenii ”dintr-o bucatã”. Dupã ce a luat cu asalt industria costumelor și pe cea a produselor de Halloween, inventând diverse tipuri de dinți falși, Jonah a îndeplinit ”visul american” și a creat o afacere înfloritoare, care vinde mai bine de 300 de produse în întreaga lume, printre care și peste 20 de milioane de seturi de dinți ”Billy Bob”. Iar acum inventatori din toatã lumea vin la Billy Bob World ca sã-i prezinte personal lui Jonah propriile idei de-a dreptul șocante, sperând sã poatã obține, la rândul lor, o parte din profituri.