Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery creste rolul Romaniei in divizia din Europa Centrala

· Dorota Zurkowska-Bytner fost numită Country Manager România

· Andrei Grigorescu a fost numit Manager de Vânzări Publicitate

· Ada Roseti a fost promovată Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia

Discovery Networks Europa Centrală (DNEC) anunţă schimbări importante în operaţiunile sale din România şi noi numiri care confirmă, incă o dată, evoluţia pozitivă a companiei şi angajamentul de a se dezvolta în continuare pe această piaţă.

Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales, Discovery Networks Europa Centrală, a fost numită Country Manager pentru România şi va colabora cu Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC, pentru a dezvolta şi implementa strategii adaptate pieţei din România. Dorota va deţine în continuare poziţia de Vice President Ad Sales dar va răspunde şi de coordonarea operaţiunilor echipei locale, facilitând astfel realizarea unor proiecte mai complexe.

Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC a declarat: “România devine o piaţă tot mai importantă pentru noi, fiind în prezent a doua ca mărime în Europa Centrală, după Polonia. Prin urmare, am decis să o numim pe Dorota Zurkowska-Bytner în postul de Country Manager pentru o mai bună coordonare a tuturor activităţilor de aici. Cu o experienţă atât de amplă, dublată de pasiune şi o excelentă înţelegere a afacerii noastre, sunt convinsă că Dorota va creste şi mai mult performanţele noastre pe această piaţă.”

Pentru a consolida echipa de vânzări de publicitate din România, DNEC l-a numit pe Andrei Grigorescu în poziţia de Manager de Vânzări Publicitate. El va răspunde de coordonarea echipei de vânzări din România şi de menţinerea relaţiilor de colaborare cu clienţii şi agenţiile de media. Andrei are o experienţă de peste 10 ani în industria de advertising: a lucrat ca General Manager al PosterCom, agenţia outdoor a The Group, iar anterior a fost Sales Director şi Development Director în cadrul News Outdoor Group, divizia de advertising Out-Of-Home a The News Corporation (NewsCorp).

Structura Echipei de Programe din Europa Centrală a fost de asemenea modificată pentru a susţine creşterea rapidă a afacerii în această zonă, cu focus pe anumite priorităţi şi cu o perspectivă cât mai corectă asupra diferenţelor locale. În acest sens, începând cu 1 iunie, Ada Roseti, Channel Manager pentru România, a fost promovată la poziţia de Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia şi se va ocupa de coordonarea activităţii canalelor Discovery pe toate cele patru pieţe, lucrând în continuare din România. În completarea acestei schimbări, Diana Tulbure, Marketing Manager pentru România, a fost la rândul sau promovată, urmând sa coordoneze activităţile de marketing pe aceleaşi 4 pieţe.

În legatură cu modificările din Echipa de Programe, Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC, a precizat: “Am decis să facem aceste schimbări pentru a continua să ne dezvoltăm, pe masură ce portofoliul nostru pe piaţa din România se extinde şi se maturizează. Am luat de asemenea în considerare dezvoltarea ulterioară pe pieţele emergente din Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. Sunt convinsă că, având un coordonator atât de experimentat ca Ada Roseti, care a reuşit să crească performanţele canalelor noastre în România, vom genera aceleaşi rezultate pozitive pe toate cele patru pieţe de care va răspunde ea de acum înainte.”

Despre Discovery Communications

Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 230 milioane de abonaţi, din 115 ţări, oferind programe adaptate în 28 de limbi.

Bucuresti, 23.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.