în cadrul ediţiei din 2008 a premiilor pentru design PROMAX/BDA şi a competiţiei cu premii pentru promovare şi marketing
Discovery Communications a primit în total 52 de premii în cadrul Conferinţei şi Competiţiei cu Premii PROMAX/BDA 2008 pentru America de Nord, organizată în New York City în perioada 17-19 iunie. Premiile de Design Promax/BDA şi Premiile pentru Promovare şi Marketing sunt considerate cele mai prestigioase distincţii pentru eforturi de creaţie în promovare, marketing şi design. Victoriile acumulate de Discovery—15 Premii de Aur, 24 Premii de Argint şi 13 Premii de Bronz—sunt reprezentative pentru reţelele şi diviziile întregii companii, din întreaga lume.
Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications şi a domnului John S. Hendricks, fondatorul şi preşedintele Discovery.
Despre Promax/BDA
Promax/BDA este o organizaţie mondială non-profit, ce are ca scop susţinerea eficienţei în marketing-ul şi promovarea programelor informative şi de divertisment. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.promaxbda.org.
{mosloadposition user10}