Discovery Channel Romania a primit medalia de aur la categoria “Red Bee Rocket”, în cadrul Premiilor Promax/BDA Europa organizate la Lisabona, în Portugalia, pe 20 aprilie 2010. Premiile Promax/BDA, decernate în fiecare regiune din lume, sunt considerate cele mai prestigioase distincţii pentru eforturi creative în promovare şi marketing, în domeniul presei electronice şi audio-vizuale. Discovery România a participat la aceasta competitie cu 3 promo-uri produse local, pentru programele Ross Kemp în jungla urbană, Arme la superlativ şi Miami Ink – Arta tatuajelor, care au fost nominalizate la categoria “Red Bee Rocket”, ce recompensează tinerele talente.
“Suntem foarte bucurosi că am câştigat acest premiu, mai ales ca este prima dată când participăm la această competiţie prestigioasă cu promo-uri făcute în România. Suntem foarte mândri de colegul nostru Adrian Luca, cel care coordonează producţia locală de promo-uri şi colaborează îndeaproape cu studioul nostru de producţie din România – WEAREBASCA. Acest premiu vine ca o recompensă pentru eforturile noastre de a le oferi telespectatorilor promo-uri localizate, făcute în România” a declarat Ada Roseti, Channel Manager România, Discovery Networks Europa Centrală.
Cele 3 promo-uri înscrise în competiţia Promax au fost create în România în colaborare cu WEAREBASCA, o companie românească de producţie şi post-producţie, sub coordonarea lui Adrian Luca, On-Air Promo Manager, şi a Adei Roseti, Channel Manager Romania, Discovery Networks Europa Centrală.
Despre Promax/BDA
Înfiinţată în 1955, Promax este cea mai importantă organizaţie din lume dedicată activităţilor de promovare şi marketing pentru profesioniştii din presa electronică şi audio-vizuală. BDA este cea mai importantă asociaţie din lume pentru designeri din domeniul audio-vizual şi multimedia. Având ca membri peste 4000 companii şi persoane fizice din peste 65 de ţări, organizând conferinţe în Europa, Arabia, Africa, SUA, Asia, Australia, Noua Zeelandă, America Latină şi Marea Britanie, Promax/BDA este cu adevărat o organizaţie internaţională ce reuneşte indivizi care vor derula eforturi de pionierat în presa electronică şi audio-vizuală de mâine.
Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 219,5 milioane de abonaţi, din 115 ţări, oferind programe adaptate în 27 de limbi.
Despre WEAREBASCA
Wearebasca este un proiect colectiv, conceput pentru creatie, productie si post-productie video. Portofoliul companiei cuprinde branduri ca: Discovery Channel, Animal Planet, MTV Europe, Pepsi, Peroni, Algida, Knorr, Real, Napolact, Panasonic, Mitsubishi, Camel, Kent, Kika. Proiectele noastre sunt realizate in colaborare cu agentii precum: Graffiti BBDO, TBWA//Merlin, Propaganda, Punct, Draft FCB, Babel. Wearebasca este producatorul filmelor documentare: "Nisipuri", "Ciupelnita", "Circul Vesel" – HBO Romania. Membrii Wearebasca au fost implcati in proiecte personale cum ar fi: "California Dreamin’", "Cold Waves", "Eu cand vreau sa fluier, fluier", "Marilena de la P7", "Francesca", "Rina", "Aurora", "Alexandra", "Cea mai fericita fata din lume", "Lampa cu caciula", "Ingerul necesar", "Australia".
Echipa este formata din: Claudiu Mitcu, Catalin Cristutiu, Ioachim Stroe, Robert Fita, Andrei Butica, Ovidiu Stancu, Cristian Varga si Razvan Lazarovici.
{mosloadposition user10}