Discovery Channel îşi lansează grila de toamnă şi o nouă imagine on-air, oferind publicului programe în premieră dar şi o înfăţişare mai dinamică. Începând cu 1 septembrie, noul „look” al canalului, precum şi noile programe vor reflecta mai bine aspiraţiile şi valorile publicului ţintă, bărbaţii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 39 de ani. În acelaşi timp, Discovery Channel va continua să ofere o combinaţie unică de divertisment şi informaţii interesante, adresându-se astfel unui public mai larg (Adulţi 15+).
Toamna asta vom avea o serie de programe noi, bazate pe idei originale, care se adresează spectatorilor noştri fideli, dar încearcă să aducă şi noi spectatori în faţa televizorului. Pentru a marca această împrospătare în materie de programe, am adoptat şi un „look” nou. Sper ca noile elemente grafice şi culorile folosite în ele să fie pe placul fanilor noştri, cei care apreciază combinaţia unică de informaţii consistente şi divertisment de calitate, cu care Discovery i-a obişnuit pe parcursul anilor, a declarat Ada Roseti, Channel Director SEE, Discovery Networks CEEMEA.
Una dintre cele mai importante premiere, reprezentativă pentru grila de toamnă şi pentru noua imagine a canalului este Curiosity, un program de referinţă, creat chiar de fondatorul companiei Discovery, John Hendricks. Noua serie are ambiţia de a aduce în discuţie întrebări majore care au preocupat şi preocupa oamenii, cum ar fi: „Există viaţă veşnică?”, „Există universuri paralele?” sau „Cum a fost creat Universul?” Seria va avea 14 episoade, fiecare fiind prezentat de o personalitate Hollywood-iană precum Morgan Freeman, Robin Williams sau Michelle Rodriguez.
Tot în noua grilă de toamnă, Discovery Channel a inclus şi câteva premiere prezentate de unii dintre cei mai cunoscute personale ale postului, precum şi de alte figuri celebre, actori sau oameni de ştiinţă. Începând cu prima săptămână a lunii septembrie, fanii Discovery Channel vor putea viziona următoarele emisiuni noi:
· Curiosity – din 26 septembrie, în fiecare luni de la 22.00 – O serie de televiziune unică, în care se abordează marile întrebări ale vieţii.
· Ground Zero: 10 ani mai târziu – din 4 septembrie, în fiecare duminică de la 21.00 – Cronica proiectului de reconstrucţie a zonei World Trade din New York, Ground Zero. Producătorul executiv al programului este Steven Spielberg.
· Tehnici esenţiale de supravieţuire (seria 6) – din 6 septembrie, în fiecare marţi de la 22.00.
· Magia lui Keith Barry – din 7 septembrie, în fiecare miercuri de la 22.00 – Celebru în toată lumea, Keith Barry, expert în iluzionism şi magie, explorează misterele minţii şi ne dezvăluie cum ar putea oamenii obişnuiţi să îşi folosească mai bine propriile aptitudini.
· Un tăntălău în jurul lumii – din 1 septembrie, în fiecare joi de la 22.00 – Este cea mai sofisticată farsă transformată în experiment social din istoria televiziunii, prezentată de Ricky Gervais (creatorul serialului de comedie “The Office”), Stephen Merchant si Carl Pilkington.
· Top Gear (seriile 15 şi 16) – din 1 septembrie, în fiecare joi de la 20.00.
Noua imagine on-air a postului a fost realizată de Stephen Royle, Creative Director, Discovery Networks CEEMEA, şi se bazează pe o paletă de culori pline de energie, pe elemente grafice dinamice, noi simboluri on-screen şi meniuri cu un aspect proaspăt, care “curg” într-un mod asemănător cu mişcarea imaginilor pe ecranul unui iPod sau iPhone.