Noua identitate este construită în jurul ADN-ului de brand și duce mai departe promisiunea de a inspira generațiile viitoare de fani
Discovery Channel, liderul global în divertismentul inspirat din realitate, dezvăluie o nouă identitate de brand ce are la bază angajamentul de a oferi conținut care să inspire generațiile viitoare de fani. Noua identitate este inspirată de popularitatea mărcii Discovery la nivel global și de noile emisiuni, care duc mai departe promisiunea de a inspira spectatorii să exploreze lumea și să se regăsească prin experiențe captivante.
Campania dezvăluie și un logo nou, cu un glob rotativ în interiorul literei D, o imagine care dezvăluie fiecare continent, reiterând prezența globală a companiei.
„Prin această inițiativă, celebrăm istoria brandului Discovery și îi oferim în același timp un nou înțeles pentru viitor. Este foarte important să le reamintim oamenilor cine suntem și să ridicam ștafeta mai sus pentru generațiile următoare. Întreaga lume, reprezentată prin globul pământesc, a stat întotdeauna în centrul ADN-ului de brand și ne dorim ca fanii noștri din prezent, alături de generațiile viitoare, să rezoneze cu poziționarea noastră. Continuăm să le oferim fanilor noștri mai multă inspirație pentru viitor, prin programe și servicii noi, disponibile pe orice tip de ecran.
În mod specific pentru România, Discovery Channel se află într-o continuă ascensiune, cu o creștere de aproape +26% a ratingului și +37% ca share în primul semestru din 2019, comparativ cu 2018. Ne propunem să alimentăm această creștere, prin noua repoziționare și conținutul difuzat pentru fanii noștri din România,” afirmă Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală, Discovery Inc.
Pentru a susține noua poziționare a brandului, dar și pentru a continua să captiveze spectatorii cu povești autentice, pentru finalul acestui an și începutul anului viitor, Discovery Channel vine cu o serie de emisiuni sau episoade noi ale unor serii emblematice, bazate pe conținut din domenii precum știință și natură, turbo, meserii extreme, supraviețuire, aventură sau mister:
Mașini pe alese, sezonul 15 (premiera 1 octombrie, ora 17:00) – Dealerului auto cu experiență, Mike Brewer, i se alătură talentatul mecanic Ant Anstead, într-o misiune grandioasă de automobilistică: să găsească și să restaureze mașini emblematice pe care să le vândă în magazinul lor din LA.
De ce urâm? (premiera 13 octombrie, ora 22:00) – Acest serial-documentar explorează una dintre emoțiile primare ale umanității, ura. Prin cercetări științifice de ultimă oră și povești din întreaga lume, serialul ridică întrebări precum: De unde vine ura? Cum se răspândește? Cum putem să-i limităm puterea distructivă? Realizată de cunoscutul regizor Steven Spielberg, seria urmărește evoluția urii și impactul puternic asupra oamenilor și societății de-a lungul timpului.
Un bărbat, o femeie și un copil în sălbăticie (29 octombrie, ora 20:00) – Exploratorul Ed Stafford este un expert în supraviețuirea de unul singur în condiții extreme, capabil să reziste în cele mai dure medii. Dar oare poate face același lucru când are soția și fiul de doi ani alături de el? Familia Stafford petrece o lună pe o insulă deșertică îndepărtată din Indonezia, într-un experiment social, pentru a vedea ce înseamnă cu adevărat pentru o familie să locuiasă în sălbăticie. Fără să mai aibă grijă doar de el, Man, Woman, Child, Wild va testa abilitățile de supraviețuire ale lui Ed în situații extreme.
Comori arhitecturale recuperate, sezonul 14 (decembrie) – Vânătorul de comori, Drew Pritchard, este unul dintre cei mai mari dealeri de recuperări ale comorilor arhitecturale din Marea Britanie. Emisiunea îl urmează pe Drew în călătoria de-a lungul Marii Britanii, în căutarea de obiecte bizare și uimitoare, nestemate ascunse și comori uitate.
Legends of The Wild (decembrie) – Prieteni din copilărie și pasionați de viața sălbatică, Damian Duffy și Matt Hoffman pleacă în sălbăticie pentru a cerceta unele dintre cele mai mari mistere ale naturii. Damian este un fost parașutist al armatei australiene și ghid certificat în sălbăticie, iar Matt este fotograf profesionist de animale sălbatice și vânător de furtuni. Împreună au cunoștințele, experiența și curajul de a merge oriunde și de a depăși orice obstacol în căutarea adevărului din spatele Legends of The Wild.
Everest: The First Ascent (dată în curs de confirmare) – În 1953, Sir Edmund Hillary și Tenzing Norgay au devenit primii oameni care au ajuns vreodată pe vârful Muntelui Everest. Dar oare chiar au fost primii? Există zvonuri conform cărora alți alpiniști au ajuns acolo cu zeci de ani înainte. Acum, în Everest: The First Ascent, o echipă de exploratori îndrăzneți, care folosesc tehnologia de ultimă oră, încearcă să răspundă la una dintre cele mai vechi întrebări din lumea alpinismului. Va găsi echipa dovezile concludente necesare elucidării acestui mister?
Deep Planet (dată în curs de confirmare) – Oamenii spun că spațiul este ultima frontieră, dar pe Pământ încă există locuri care așteaptă să fie explorate. Adâncurile oceanului sunt încă un mister, iar aventurierul și exploratorul marin Victor Vescuvo și-a propus să construiască și să navigheze o navă care putea deveni prima care să mapaze fundul mării, să descopere noi forme marine de viață și să dea un înțeles nou lumii în care trăim. Oare ce descoperiri uimitoare așteaptă să fie găsite la 10 kilometri sub mare? Dezvăluiri în Deep Planet Challenge!
Campania pentru noua identitate de brand a fost lansată în SUA în luna aprilie 2019, pe platformele digitale și online ale Discovery. În România, noua identitate este lansată începând cu 16 septembrie.
Urmăriți video de prezentare pentru noua identitate de brand:
Noul logo și noile asset-uri ale Discovery Channel sunt disponibile accesând următorul link: https://discovery.box.com/s/t9mkux8ch5lyw0c49lg9gtls4elvtigv.
Toolkit video: