Bogdan Mirică (28) – director de creaţie al agenţiei Graffiti BBDO – renunţă la sfârşitul lui 2006 la funcţie, advertising şi patrie în favoarea statutului de student bursier la secţiunea de film a Universităţii Westminster, Londra. Funcţia acestuia de director de creaţie Graffiti BBDO va fi preluată începând cu ianuarie 2007 de Ema Priscă, în prezent Associate Creative Director.
Bogdan a fost copywriter la Atomic TV, editorialist la Cosmopolitan şi colaborator la Observator Cultural şi Dilema până în 2000, când a intrat în publicitate ca junior copywriter. În primăvara acestui an a devenit Director de Creaţie.
“Îmi pare rău că plec acum la nici 9 luni de când am devenit director de creaţie. Îmi pare bine că plec acum când sunt încă tânăr şi mai am un dram de inconştienţă” spune Bogdan Mirică.
“Dupa Predu, care a plecat în martie să crească nivelul creativ al Croaţiei, a venit, se pare, rândul lui Bogdan să exploreze noi oportunităţi pentru dezvoltarea sa personală. Important este că amândoi au dovedit, pe langă profesionalism şi talent, ataşament şi dăruire faţă de echipa BBDO, iar rezultatele muncii lor de atâţia ani se vad. Lui Bogdan îi mulţumesc personal că şi-a amânat începerea cursurilor şi a ales să fie alături de noi în ofensiva <reinventării noastre creative> din acest sfârşit de an. Şi, recunosc, abia aştept să avem din nou, după mulţi ani, un director de creaţie la genul feminin. Ema are determinarea şi talentul de care acest departament are nevoie pentru a trece la o abordare nouă, completă, a ideilor şi soluţiilor de comunicare” adaugă Cătălina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO.
În afară de copywriting, Bogdan s-a mai ocupat şi cu regizatul de spoturi şi cu scrisul de romane (BESTSELLER, Humanitas 2005).
{mosloadposition user10}