datorita strategiei de client service si customer satisfaction”
Cu o politică orientată către client și către satisfacerea cerințelor acestuia, DCS a reușit să atragă de la începutul anului peste 10.000 de clienți noi pentru serviciile de date
Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă, și-a aliniat întreaga strategie pentru optimizarea serviciilor adresate clienților, dorind să răspundă cu promptitudine oricăror solicitări venite din partea acestora.
Preocuparea permanentă pentru satisfacția clienților, precum și tehnologiile performante puse la dispoziția acestora, au adus peste 10.000 clienți noi de date în portofoliul DCS, de la începutul acestui an. Pe segmentul rezidențial, prin brandul AKTA, DCS a atras peste 10.000 clienți pe serviciile de Internet, iar prin divizia Dial Telecom, adresată exclusiv companiilor, DCS și-a mărit portofoliul de clienți de date și telefonie cu peste 200 de companii medii și mari.
Calitatea serviciilor oferite, creșterea agresivă pe plan local prin extinderea ariei de acoperire la nivel național, precum și investițiile planificate pentru dezvoltarea serviciilor de Internet și telefonie vor aduce în 2009 companiei o creștere de aproximativ 10% atât pe segmentul business – prin Dial Telecom, cât și pe segmentul rezidențial – prin serviciile AKTA.
”În acest sens ne vom concentra pe o strategie de optimizare și diferențiere a tratamentului clienților rezidențiali, cu promovarea facilităților și avantajelor pachetelor 2-Play și 3-Play, precum și menținerea aceluiași account management extrem de atent și proactiv pentru clienții business, care să ne permită să adresăm rapid toate nevoile clienților noștri de informare și comunicare”, a precizat dl. Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Grupul DCS investește permanent în satisfacția și fidelizarea clienților săi, adoptând chiar o politică de prețuri flexibilă și adaptabilă și o ofertă personalizată în funcție de profilul și de necesitățile clientului care apelează la serviciile AKTA sau Dial Telecom.
În acest moment, DCS dispune de un client service disponibil permanent, 24/7/365, de echipe de intervenții de la distanță sau la fața locului, precum și de un punct specializat de preluare și gestionare a tuturor solicitărilor venite de la clienți.
{mosloadposition user10}