După mai puțin de un an de la lansare, MOCAPP devine partener HypeAuditor – principala companie internațională care auditează audiențele creatorilor de conținut din Social Media.
Recenta afiliere permite brandurilor care derulează campanii cu ajutorul MOCAPP să valideze acuratețea expunerii oferite de către influenceri, iar platforma oferă acest serviciu ca beneficiu inclus în abonament, fără costuri suplimentare pentru companii.
“În contextul în care fenomene precum fake news și fake followers preocupă întreaga industrie de marcomm la nivel global și sunt subiecte de interes pe agenda profesioniștilor din România, afilierea platformei MOCAPP la HypeAuditor este un semnal prin care încurajăm meritocrația în rândul creatorilor de continuț și un angajament pe care ni-l asumăm față de brandurile cu care colaborăm”, spune Florin Grozea, fondator&CEO MOCAPP.
Odată cu acest demers, MOCAPP setează un nou standard de transparență și eficiență: brandurile au posibilitatea să acceseze prin MOCAPP informații complete și reale despre audiențele influencerilor și pot lua cea mai relevantă decizie atunci când își aleg colaboratorii pentru campanii.
“Ne bucurăm ca MOCAPP ne-a devenit partener, iar cu ajutorul HypeAuditor poate preveni fraudele și asigura succesul campaniilor de Influencer Marketing derulate în România”, spune Alexander Frolov, CEO HypeAuditor US.
În parteneriat cu auditorul, MOCAPP va derula și lansa în perioada următoare mai multe cercetări de piață care să analizeze calitatea audiențelor pe diferite categorii de influenceri și canale.
Prima țintă o reprezintă Instagram, principala platformă pentru acest tip de campanii din lume și din România, unde se regăsesc peste 75% dintre livrabile.
Platforma MOCAPP deține cea mai mare bază de date cu creatori de conținut din România – peste 700 de influenceri – iar în această toamnă a devenit partener oficial al Influencer Hub Moldova din Republica Moldova, ajungând, astfel, la a șaptea tară din care înscrie influenceri.