In urma celei mai importante licitatii a anului 2008, Orange a ales acelasi partener de media: Initiative Romania
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al Orange Romania, cel mai mare operator local de telefonie mobila. “Dincolo de emotii si de dorinta de a ramane partenerii unuia dintre cele mai puternice branduri din lume, licitatia tocmai incheiata a fost poate cel mai incitant proiect pe care l-am gestionat in ultimii ani. Se spune ca, in general, intr-un pitch, agentia incumbent are sanse minime de a castiga. Iata ca am reusit sa demontam acest mit”, a declarat Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania.
Lider de piata in Romania, cu peste 10 milioane de clienti, parte a grupului France Telecom, una din cele mai mari companii de telecomunicatii din lume, Orange este un investitor de top in publicitate in tara noastra.
„Dupa 5 ani de parteneriat cu Initiative, Orange a decis sa reevalueze piata de media organizand, zic eu, cel mai mare pitch din Romania ultimilor 2 ani. Am privit acest lucru ca pe un fenomen intru totul firesc pentru un business de asemenea proportii si am reactionat cu entuziasm la o astfel de provocare”, a adaugat Popescu.
Veronica Savanciuc, Presedinte Initiative Romania, a concluzionat: „Sunt mandra de echipa Initiative Romania. Recastigarea contului Orange dovedeste faptul ca o relatie de succes se construieste in timp, cu foarte multa munca, valori comune si, mai ales, pasiune. Multumesc Orange Romania pentru confirmarea acestui fapt”.
{mosloadposition user10}