In luna iulie, in urma unei licitatii desfasurate timp de doua luni, agentia de publicitate GAV a castigat un nou client – lantul de magazine retail Penny Market Romania, parte a Grupului REWE. Agentia va asigura servicii de creatie si media ATL. Prima campanie realizata impreuna se va lansa in septembrie si va folosi ca principal canal televiziunea, urmand ca in viitor campania sa fie declinata si pe alte suporturi media. Obiectivul principal comun, pe termen mediu si lung, este cresterea brand awareness-ului.
"Avem obiective ambitioase, pe masura cresterii prezentei Penny Market in Romania, iata de ce aveam nevoie de o agentie locala puternica. GAV a reprezentat, asadar, o alegere fireasca“, a declarat Marcel Thiele, Director General Penny Market Romania. "Am ales GAV pentru abordarea creativa si, totodata, corect adaptata obiectivelor noastre de comunicare. Am convingerea ca vom lucra excelent impreuna”, a adaugat Stephan Holdenried – Category Manager Penny Market Romania.
“Este un client de o importanta covarsitoare si cu un clar obiectiv de leadership in categoria food retail. Deja lucram intens si cu entuziasm pentru primul nostru proiect alaturi de Penny Market. Lasam insa surpriza creativa pentru luna septembrie!” – Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
Echipa GAV care va gestiona contul Penny Market este alcatuita din: Marius Rosu – (Creative Director & Partner), Vali Grigore (Account Executive), Puiu Oncescu (Associated Creative Director), Luisa Leizeriuc (Copywriter) si Radu Radulescu (Art Director).
{mosloadposition user10}