Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă structurată de produse de îngrijire de bază pentru întreaga familie. Noile produse oferă soluții complete pentru nevoile de bază ale tenului, mâinilor și picioarelor și susțin mai departe cultivarea unor ritualuri de îngrijire sănătoase în familie.
Propaganda a adresat nevoia brandului de evoluție și a dezvoltat o campanie integrată de imagine, menită să readucă Framec în atenția publicului cu o imagine fresh, adaptată cerințelor mereu în schimbare ale pieței.
Sub sloganul ”din generație în generație”, noua campanie vorbește despre eternul feminin și farmecul său care se transmite, ca un secret bine păstrat, de la mamă la fiică, de la bunică la nepoată.
Conceptul creativ este extras din însăși denumirea brandului Farmec și a tot ce însumează aceasta – peste un secol de existență, cercetare și tradiție în domeniul îngrijirii pielii – reamintindu-ne că farmecul nu este un dat, ci un atribut care se educă în timp, care se studiază, uneori, o viață întreagă, pentru ca apoi să fie trasmis din mamă în fiică, de la o generație la alta.
Ideea centrală a campaniei surprinde atât istoria Farmec, cât și calitatea incontestabilă a produselor, care sunt expuse ca o punte de legătură între diferitele generații. Dezvoltată pe o abordare emoțională, campania reamintește tuturor de această conexiune cu totul specială a fiecărei familii din România cu brandul Farmec. Iar spoturile TV ilustrează perfect relația dintre generații și acele momente unice dintre mamă și fiică, vorbind cu emoție despre clipe de neprețuit, despre frumusețe, feminitate, responsabilitatea pentru cei din jur, legături sufletești și ritualuri de îngrijire moderne, dar ancorate în valorile tradiționale fundamentale, și care vor fi transmise, ca un dar de preț, noilor generații.
”Tradiție, onestitate, simplitate – acestea sunt cele trei valori pe care am dorit să le suprindem în continuare în noua noastră campanie de imagine. Farmec a reușit să mențină mereu un echilibru între autenticitate și progres. Ne dorim să fim cât mai aproape de oameni și să le oferim produsele de calitate pe care se pot baza, cu ingrediente curate, care pot fi integrate în rutina zilnică și să știe că investim constant și evoluăm o dată cu piața, folosindu-ne de tehnologii de top în care investim constant. Suntem convinși că farmecul fiecăruia este ceva aparte care cere însă și puțin ajutor, și aici intervenim noi, pentru ca acesta să atingă potențialul maxim”, a declarat Monica Martin, manager de produs Farmec.
Campania integrată cuprinde execuții TV – trei spoturi, o componetă online cu un video și strategie de comunicare în Social Media și In Store.
”Suntem onorați să semnăm această campanie pentru un brand cu mare însemnătate pentru români, cu care ne mândrim și peste hotare. Un brand alături de care am crescut cu toții și care, după atâția ani, continuă să inoveze și să facă performanță cu produse care au cucerit nu doar România, ci întreaga lume. Împreună cu echipa Farmec, am dezvoltat o campanie de imagine, care aduce în prim plan, cu multă emoție, esența brandului și a moștenirii sale, vorbind cu sensibilitate despre Farmec, acel Farmec care se transmite de la o generație la alta, mai bun, mai sofisticat și mereu în pas cu vremurile.”, a declarat Adrian Țuluca, Managing Partner Propaganda.
Portofoliul Farmec cuprinde produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului, produse de machiaj, de igienă orală, de protecţie solară prcecum și produse de cosmetică profesională, produse special destinate bărbaților și soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.