Cu toții putem fi de acord că Bruce Willis este unul dintre cei mai cunoscuți actori din lume. L-am văzut în comedii, thrillere și o mulțime de filme de acțiune, fiind deja recunoscut la nivel mondial indiferent de categoriile de public, vârstă sau țară.
Un lucru mai puțin cunoscut este că notorietate sa se datorează în primul rând asumării responsabile a fiecărui rol. Primind între 8 și 10 oferte pe săptămână, actorul este foarte atent și pretențios în acceptarea acestora, mai ales când vine vorba de colaborările cu brand-uri.
În acest an, Bruce Willis este pentru a doua oară imaginea campaniei globale a brandului de energizante HELL ENERGY. De această dată, americanul a făcut echipă cu fotomodelul portorican Zuleyka Rivera.
Filmările noului spot au avut loc pe parcursul a trei zile, pe străzile orașului unde acesta și-a început cariera de actor, New York. Pentru ca rezultatele să fie cele dorite, pe lângă filmările care au avut loc într-un apartament de lux al unei clădiri cu 60 de etaje, echipa a fost nevoită să înfrunte traficul și aglomerația de pe străzile marelui oraș.
Pe parcursul filmărilor în aer liber, trei străzi au fost închise, iar în echipa formată din 60 de persoane s-au numărat și trei food stylists care au lucrat timp de 10 ore la beauty shootul pentru produsele HELL.
Zuleyka, frumoasa protagonistă din videoclipul „Despacito”, și-a jucat rolul cu multă atenție și a fost o prezență veselă și prietenoasă pentru toți cei aflați pe platourile de filmare. Dar cum s-a descurcat Bruce Willis la acest job?
Celebrul actor a demonstrat că aparențele pot fi înșelătoare, astfel eroul din „Die hard” s-a dovedit a fi o persoană prietenoasă, dedicată, foarte profesionistă și implicată, care a reușit să atragă zâmbetele și simpatia celor aflați pe platourile de filmare.
Pe lângă toate acestea, punctualitatea și inventivitatea au fost o surpriză plăcută pentru întreaga echipă. Acesta a sosit mult mai devreme decât ora programată pentru filmări, iar reacția sa de la finalul spotului a fost una cât se poate de spontană și creativă, după cum a declarat și Péter Pantl, Director Internațional de Comunicare și Marketing al HELL ENERGY.
Chiar și după filmarea de 8 ore, care a inclus o ședință foto cu o singură pauză, el a fost încântat să își facă timp pentru câteva fotografii cu influencerii invitați, după cum puteți vedea în imaginile din culisele platoului de filmare.
Noua campanie are ca scop nu doar promovarea băuturilor energizante HELL ENERGY, ci și a noului sortiment de băuturi pe bază de cafea HELL ENERGY Coffee, lansat pe piața internațională în acest an.
Spotul publicitar rulează deja în la nivel internațional, iar clipul cu momente din culise poate fi vizionat accesând următorul link: https://www.hellenergy.com/bw_tvc_bts.