MTV aduce pentru prima oară în România serialul de succes din Statele Unite, Run’s House, un reality show cu familia lui Ref Run de la Run DMC. Serialul va fi difuzat pe postul MTV în fiecare joi începând cu ora 22:30.
Run-DMC, grupul din care făcea parte Run, este primul grup rap al cărui videoclip a apărut la MTV. Acum această icoană a rap-ului a revenit, de această dată alături de soţia şi copii lui, într-un serial exploziv pe care MTV România l-a adus publicului său.
Produs de Sean “P. Diddy” Combs şi Russell Simmons, show-ul surprinde viaţa reverendului Run şi a familiei lui, în ceea ce se doreşte a fi primul “hip-hop reality sitcom”.
“Run este o legendă şi una dintre cele mai interesante persoane pe care o ştiu – lui Run îi este destinat să devină cel mai mare star de Reality Show-uri din America! El va arăta tuturor care este viaţa reală a unei familii de hip-hopp-eri”, a declarat Sean Combs.
Eroii serialului sunt membrii familiei lui Run şi anume: soţia lui Run, Justine, fostă cântăreaţă de rap, mamă şi soţie iubitoare; Vanessa, adolescenta de 21 de ani, model Ford şi fostă Miss Teen New York ce visează să devină actriţă; Angela, o elevă model care aspiră să devină designer de modă la cei 17 ani ai săi; Jojo, rapper taletat la 15 ani, înnebunit după muzică şi fete; micuţul Diggy care la numai cei 9 anişori este starul echipei de basketball şi urmând tradiţia familiei, are o pasiune deosebită pentru rap; şi, bineînţeles mezinul neastâmpărat al familiei, Russell Jr.
Viaţa lor este plină de evenimente, în permanentă vervă, presărată cu o mulţime de situaţii comice, sau situaţii de conflict, momente ce sfârşesc prin a uni şi mai mult membrii familiei. În momentele în care Run nu este cu familia, el se împarte între cele două pasiuni ale sale: insuflarea credinţei în Dumnezeu enoriaşilor ce îi vizitează biserica şi lansarea primului său album solo.
Who’s house? Run’s house!
Despre MTV:
MTV reprezintă cel mai cunoscut post de televiziune care difuzează muzică 24h pe zi şi este un simbol universal, fiind ales în anul 2002, de Interbrand în cooperare cu Business Week, cel mai valoros interbrand media din întreaga întreaga lume.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV Romania face parte din portofoliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europa.
MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, cum sunt gala premiilor anuale MTV Romanian Music Awards, MTV Live, şi are o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.
Pentru mai multe informaţii despre MTV, accesaţi www.mtv.ro
{mosloadposition user10}