După numai doi ani de activitate, agenţia de media şi relaţii publice QLT Group Division îşi extinde principalele trei divizii şi propune pieţei de profil o serie de instrumente noi de comunicare şi interacţiune cu publicurile ţintă. În noua perspectivă, divizia de comunicare a agenţiei va fi reunită sub marca InKComm PR, în timp ce diviziile educaţional şi media vor oferi o serie de produse şi servicii specifice.
Activă pe piaţa relaţioniştilor şi comunicatorilor din România din a doua jumătate a anului 2010, agenţia de media şi relaţii publice QLT Group Division are în spate o echipă cu o experienţă de peste 8 ani în domeniul relaţiilor publice, 8 ani în producţia de televiziune, 6 ani în publicitate şi alţi 20 ani în presa scrisă. Această experienţă va purta din 2013 trei nume: InKComm PR, Workshop-urile CRP şi TGD Magazine, fiecare desemnând un set de servicii sau produse destinate unui public specific.
Fără alte prezentări, InKComm PR va oferi toată gama de servicii specifice relaţiilor publice, atât companiilor şi firmelor, cât şi persoanelor care cred în puterea reputaţiei şi care îşi doresc o comunicare reală şi eficientă cu mediul lor de business şi cu comunitatea în care activează. Workshop-urile CRP înlocuiesc divizia educaţională a QLT Group Division şi vor oferi tuturor studenţilor interesaţi să facă carieră în comunicare o platformă unică de teorie şi practică activă asistată în companiile partenere. Divizia media întregeşte acest tablou cu un produs interactiv destinat pasionaţilor de tehnologie, lux sau confort – publicaţia online TGD Magazine, precum şi cu o serie de publicaţii online de client.
„Provocarea pe care o lansăm începând cu 2013 este provocarea la parteneriat. Ne-am extins activităţile şi, prin aceasta diviziile, dezvoltând servicii şi produse care se potrivesc oricui, de la alte agenţii de relaţii publice şi publicitate interesate să folosească în comunicare instrumentele pe care le propunem, până la persoane şi companii interesate să intre într-un dialog autentic şi real cu comunitatea din care fac parte”, a precizat Isabelle Bey, Marketing Coordinator în cadrul QLT Group Division. „Şi când spunem parteneriat, nu ne gândim numai la o relaţie strânsă, mutuală şi biunivocă, ci şi la loialitate şi angajament pe termen lung”, a mai adăugat aceasta.
În prezent, printre clienţii agenţiei se numără Goodyear Dunlop Tires România, care gestionează Bulgaria, România şi Republica Moldova, Boissigny cu marca O.Z., agenţia de publicitate Brici Entertainment sau Fundaţia pentru proiecte europene şi lobby EUROLINK – Casa Europei.
Pentru mai multe detalii despre QLT Group Division şi diviziile sale, vizitaţi www.qlt-gd.ro.