Compania vizează peste 100 de milioane de abonați DTC și 9 miliarde USD venituri din segmentul direct to consumer până în 2024
ViacomCBS anunță o schimbare istorică și strategică începând cu 16 februarie. Compania media globală va deveni Paramount Global (denumită „Paramount”) și va reuni sub același nume portofoliul său principal de companii de divertisment premiu.
„Paramount este o idee: o promisiune de a fi cel mai bun”, a spus Shari Redstone, Președinte non-executiv al consiliului de administrație al companiei. „Acea promisiune a fost întotdeauna obiectivul care ne-a inspirat să construim mai mult de un secol de excelență cinematografică, cu mărci și companii care au definit și redefinit divertismentul generație după generație. Am făcut progrese enorme și nu am fost niciodată mai entuziasmat de viitorul acestei companii.”
„Paramount este un vârf al bogatei istorii a companiei noastre, un pionier în Epoca de Aur a Hollywood-ului. Astăzi, când îmbrățișăm din nou numele Paramount, devenim pionieri ai construcției unui viitor spectaculos”, declară Bob Bakish, Președinte și Director executiv.
Acțiunile companiei se vor tranzacționa la bursa Nasdaq sub numele de PARAA, PARA și PARAP , începând să tranzacționeze pe 17 februarie 2022, la 9:30 a.m. ET.
Pe lângă schimbarea numelui, compania își dorește să își alinieze planurile la succesul global de care se bucură Paramount+, oferind utilizatorilor conținut nou, oferte îmbunătățite de produse și expansiune internațională continuă.
„Vedem o oportunitate globală uriașă în streaming, o piață potențială mult mai mare decât cea a televiziunii”, a continuat Bakish. „Suntem încântați de capacitatea noastră nu doar de a concura, ci și de a prospera, creând valoare semnificativă atât pentru consumatori, cât și pentru acționari. Cum reușim să atingem acest deziderat? Suntem activi în patru domenii cheie: conținutul nostru divers, modelul de streaming, combinația de platforme și acoperirea globală. Pe măsură ce ne uităm către viitor, dimensiunea oportunității pe care o vedem este egalată doar de ambiția noastră de a fi parte din acest fenomen.”