Digital Talks, seria de conferințe din cadrul Internetics Digital Week 2016, va avea loc joi, 17 noiembrie la Palatul Știrbei (Calea Victoriei, nr. 107), începând cu orele 15:00.
Panelurile de discuții își propun să aducă la aceeași masă specialiști ai industriilor creative din România și din străinătate care să discute despre cum digitalul modelează cele trei domenii de interes ale evenimentului: social, business și artistic.
Programul Digital Talks – Internetics Digital Week
Digital for social – moderator Vlad Andriescu, start-up.ro – 15:00 – 16:30
Invitați: Dan Nechita (GovITHub), Maria Krausse & Răzvan Diaconu (Fiecarevot.ro) , Sorina Vasile & Matei Bărbulescu (Casa Jurnalistului), Vlad Stoicescu (dela0.ro).
Teme de discuție: cum folosesc grupurile de inițiativă (atât cele publice, cât și cele private) digitalul în rezolvarea problemelor identificate în comunitate; platforme sociale – ce a însemnat liberalizarea lor cu ajutorul digitalului.
Digital for business – moderator George Buhnici, I like IT – 17:00 – 18:30
Invitați: Bogdan Iordache (How to Web, TechHub Bucharest), Cristi Munteanu (Qalendra), George Lemnaru (Green Horse Games), Cătălin Butnariu (Carbon Incubator).
Teme de discuție: cum funcționează techstartup-urile, cum le ajută digitalul să devină ușor de scalat; de ce este România un mediu prielnic și ce șanse reale are să devină un Silicon Valley al Europei.
Digital for Brands – 18:30 – 19:00
Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb & Președintele Juriului Internetics 2016
Tema de discuție: cum poți construi campanii digitale respectând esența brandului; care sunt cele mai noi trenduri în digital branding.
Digital artists – moderator Ștefan Voloacă, director de creație iMAPP – 19:00 – 20:00
Invitați: Digital Radios – Mihai Bumbu (nicecream.fm), Cristian Busuioc (art7), Călin Gheorghe (autobaza radio); Chagall – mi.mu gloves meets o tehnologie care permite DJ-ilor să nu mai fie legați de un computer și să facă muzică din mișcare.
Teme de discuție: care sunt cele mai noi tehnologii, ce impact au ele, dar și ce mecanisme noi a produs avântul digitalului pentru creatorii de conținut artistic.
Seara se încheie cu un performance al lui Chagall – vocalistă, compozitoare, producătoare și mi.u glover.
Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale din România are ca scop să aducă mai aproape de public industriile de interes precum publicitate, tehnologie, IT & gaming.
Expoziția Internetics Digital Week, al cărei vernisaj va avea loc în data de 14 noiembrie, începând cu orele 19:30, la Palatul Știrbei, reunește sub umbrela Digital Heroes lucrări ale artiștilor digitali, produse tech inovative, aplicații sociale.
Gala Internetics, în cadrul căreia vor fi anunțați câștigatorii Internetics 2016, competiția care premiază inteligența digitală, va avea loc pe 21 noiembrie la Ateneul Român, începând cu orele 19:30. Câștigătorii vor sărbători în cadrul unui After Party semnat glo iFuse la Expirat Halele Expirat, începând cu orele 22:30.
Participarea la evenimentele Internetics Digital Week este posibilă prin ȋnregistrarea online pe site-ul evenimentului: //internetics.ro/pages/event-registration.
Festivalul este susținut de glo iFuse, Coca-Cola, Grolsch și ABSOLUT.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Începând cu cea de-a XVI-a ediție, gala de premiere, expozițiile, conferințele converg în susținerea scopului festivalului – acela de reuni și promova businessurile creative digitale.