Digital Star a câștigat 3 premii la Gala Romanian PR Award 2014 desfăşurată aseară, fiind singura agenție de digital care a primit distincții.
Intrată în finală cu 3 nominalizări, Digital Star a câştigat 3 premii: Aurul categoriei Social Media, Argint la alte 2 categorii şi 2 nominalizări suplimentare la categoriile „PR Innovator of the Year” şi „Best Use of PR Evaluation”.
Lucrările Digital Star au fost premiate la următoarele categorii:
• Golden Award for Excellence, la categoria Social Media, a fost câștigat cu campania „Primul catalog social din România”, realizată pentru Billa România.
• Silver Award for Excellence, la categoria „Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate”, a fost câștigat cu campania „Donează din inimă”, realizată pentru Avon Cosmetics România.
• Silver Award for Excellence, la categoria „Tech PR” a fost câștigat cu campania „Manifest pentru creativitate!”, realizată pentru Samsung Electronics România.
Lucrările înscrise la cea de-a XII-a ediție a competiției Romanian PR Award au fost evaluate de un juriu internaţional de top, care a reunit competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Elveţia, Italia, Belgia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.
În 2014, Digital Star a fost, de asemenea, desemnată „Agenţia Anului” la Internetics și a fost cea mai premiată agenţie de la IAB Mixx Awards. Tot în acest an, Digital Star a fost premiată şi la Effie Awards pentru campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”.