pentru o campanie 100% digitala
Digital Star a fost singura agenție de digital premiată la Effie Awards 2015 pentru o campanie exclusiv digitală, câștigând un Bronze Effie în cadrul Galei de Premiere desfăşurată în această seară, la Ateneul Român. Bronze Effie a fost cea mai mare distincție acordată în categoria la care a participat.
“Effie-ul obținut în această seară ne bucură foarte mult pentru că demonstează că online-ul a devenit un mediu de comunicare important, care poate aduce rezultate de business măsurabile pentru companii. Așa cum îi spune și numele, această competiție evaluează și premiază cele mai eficiente campanii realizate în România, adică, cele care prin creativitate au reușit să aducă rezultate de business și de comunicare semnificative companiilor pentru care au fost dezvoltate.” a declarat, Laurenţiu Dumitrescu, Managing Director al Digital Star.
Digital Star a câştigat un Bronze Effie Award la o categorie disputată, “Retail”, cu campania „The Billa Social Catalogue”, realizată pentru clientul Billa România. De asemenea, campania a primit și o nominalizare la categoria “Single Media”, în care nu a fost acordat niciun premiu.
La competiția Effie Awards 2015 din acest an au fost înscrise 99 de lucrări, dintre care numai 26 au fost premiate. Înscrierile au fost jurizate de 60 de specialişti în marketing și publicitate, prezidați de Neal Davies, CEO-ul Effie Worldwide, unul dintre cei mai apreciaţi profesionişti în domeniu.
În 2014 Digital Star a fost desemnată Agenția „Agenţia Anului” la Internetics și a fost cea mai premiată agenţie de la IAB Mixx Awards. Tot anul trecut, Digital Star a mai fost premiată la Effie Awards pentru campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”.