Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital Star si Starcom MediaVest comunica in mediul online noua campanie a magazinelor Billa

Romania

Billa România a ales agențiile Digital Star și Starcom MediaVest pentru a comunica în mediul digital noua campanie a magazinelor Billa în România a cărei imagine centrală este bucătarul Giuseppe Daddio. Digital Star este responsabilă cu gestionarea serviciilor de comunicare online și social media în contextul lansării acestei campanii, iar Starcom MediaVest a dezvoltat și implementat campania de media online.

„Pentru Digital Star toamna a început cu o serie de proiecte frumoase, iar continuarea colaborării cu Billa România ne oferă încă o dată posibilitatea de a demonstra că social media poate fi extrem de importantă în atingerea obiectivelor unei campanii de comunicare.” a declarat Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star.

Pornind de la sloganul „Billa exact pe gustul meu”, echipa Digital Star a dus mai departe ideea campaniei pe rețelele de socializare și a creat o aplicație specială de Facebook, prin care utilizatorii pot deveni sursă de inspirație pentru bucătarul Giuseppe. În numai 4 săptămâni de la campanie, numărul fanilor paginii Billa România a crescut de la 12.000 la peste 60.000.

„Ne bucură inițiativele colegilor de la Digital Star în campania Billa. Starcom MediaVest a pregătit și implementat campania de media online care a contribuit la evoluția paginii Billa în Facebook. Suntem încântați că ideea campaniei și media s-au împletit eficient, cu rezultate concrete, în beneficiul clientului.” a adăugat Ioana Giosan, Digital PM Starcom MediaVest.

„Suntem foarte încântați de noua noastră campanie. Ne-am dorit să integrăm acțiunile noastre și în mediul online fiind esențial să comunicăm corespunzător către clienții noștri din România și pe acest canal de comunicare. Cele două agenții ne-au cucerit prin creativitate, o bună înțelegere a obiectivelor noastre și eficiența propunerilor de implementare.” a adăugat Sabin Fane, Director de Marketing Billa România.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale și 8team fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Bucuresti, 16.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.