Romania
Billa România a ales agențiile Digital Star și Starcom MediaVest pentru a comunica în mediul digital noua campanie a magazinelor Billa în România a cărei imagine centrală este bucătarul Giuseppe Daddio. Digital Star este responsabilă cu gestionarea serviciilor de comunicare online și social media în contextul lansării acestei campanii, iar Starcom MediaVest a dezvoltat și implementat campania de media online.
„Pentru Digital Star toamna a început cu o serie de proiecte frumoase, iar continuarea colaborării cu Billa România ne oferă încă o dată posibilitatea de a demonstra că social media poate fi extrem de importantă în atingerea obiectivelor unei campanii de comunicare.” a declarat Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star.
Pornind de la sloganul „Billa exact pe gustul meu”, echipa Digital Star a dus mai departe ideea campaniei pe rețelele de socializare și a creat o aplicație specială de Facebook, prin care utilizatorii pot deveni sursă de inspirație pentru bucătarul Giuseppe. În numai 4 săptămâni de la campanie, numărul fanilor paginii Billa România a crescut de la 12.000 la peste 60.000.
„Ne bucură inițiativele colegilor de la Digital Star în campania Billa. Starcom MediaVest a pregătit și implementat campania de media online care a contribuit la evoluția paginii Billa în Facebook. Suntem încântați că ideea campaniei și media s-au împletit eficient, cu rezultate concrete, în beneficiul clientului.” a adăugat Ioana Giosan, Digital PM Starcom MediaVest.
„Suntem foarte încântați de noua noastră campanie. Ne-am dorit să integrăm acțiunile noastre și în mediul online fiind esențial să comunicăm corespunzător către clienții noștri din România și pe acest canal de comunicare. Cele două agenții ne-au cucerit prin creativitate, o bună înțelegere a obiectivelor noastre și eficiența propunerilor de implementare.” a adăugat Sabin Fane, Director de Marketing Billa România.
Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale și 8team fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.