Digital Star lansează un program de internship destinat tinerilor pasionați de social media, cu vârste cuprinse între 14 și 25 de ani. Cei doi recruți urmează să lucreze, pe parcursul a trei luni, în cadrul departamentului de social media al agenției, pentru implementarea și evaluarea strategiilor destinate rețelelor sociale. Internship-ul se poate transforma într-o colaborare pe termen lung cu Digital Star.
Internul ideal trebuie să fie la curent cu trend-urile din social media, chiar înainte ca ele sa devină cunoscute, să știe să genereze reacții pe Facebook, să înțeleagă cum funcționează Instagram, să fie capabil să creeze hashtag-uri care fac înconjurul newsfeed-urilor și să știe să măsoare rezultatele obținute. În plus, cei care aplică la internship trebuie să fie recomandați de capacitatea de a fi responsabil, pasiunea pentru social media, de abilitatea de a învăța repede, plăcerea de a lucra cu branduri din industrii diverse, corectitudine și creativitate în exprimare și optimism.
Cei interesați se pot înscrie până pe 9 iunie 2014, trimițând un CV la jobs@digitalstar.ro, împreună cu rezolvarea unor task-uri pornind de la brandul de înghețată Cool Summer. Sub sloganul “Îndrăznește să fii cool”, brandul se poziționează ca fiind tânăr, funny, cool și plin de culoare.
Primul task presupune ca aplicanții să creeze 5 teme "umbrelă", care să poată fi declinate în diferite tipuri de content pentru pagina de Facebook a brandului de inghețată, pe toată durata verii. Cel de-al doilea task este să creeze câte două postări de Facebook (cu text și imagine) pentru fiecare dintre cele 5 teme. Task-ul numărul 3 este ca cei care aplică să numească trei campanii impresionante de social media, împreună cu o motivația pentru care le-au ales. Pentru cel de-al patrulea task, candidații trebuie să emită o părere despre social media care să provoace membrii echipei Digital Star.