Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights

Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights, în cadrul căreia își propune să adune părerile oamenilor din industrie, reprezentanți ai agențiilor, dar și ai brandurilor, pe marginea unor subiecte care vizează industria de publicitate și domeniile conexe. Primul episod al emisiunii “Ce nu ar trebui să lipsească din brief-ul unui client” a fost lansat pe 23 iunie, “Digitalul a schimbat ireversibil modul în care gândim campaniile de comunicare”, cel de-al doilea episod, a fost lansat pe 30 iunie, cel de-al treilea episod, “Ce nu înțeleg brandurile despre campaniile online” a fost publicat pe 7 iulie, iar cel mai recent episod a fost lansat pe 14 iulie – “Ideile creative pot ajuta un brand să-și atingă obiectivele de business?“.

Împărțită în episoade de aproximativ două minute, obiectivul emisiunii este să provoace conversații echilibrate între agenții și reprezentanții brandurilor, care să genereze learning-uri clare și concise cu privire la industria publicității. Emisiunea are menirea de a încuraja dialogul și schimbul de roluri, oferind o perspectivă clară asupra unui brief de campanie, indiferent de poziția din care este abordat. În acest sens, Digital Insights a fost gândită ca un produs care se adresează unui public mai larg, fiind creată și lansată într-un format dedicat mediului online – ușor de urmărit și împărtășit.

Pentru conceperea emisiunii, Digital Star a exploatat competențele în comunicare demonstrate în patru ani de existență. Numai pe parcursul lui 2014, creativitatea agenției a fost recunoscută în cadrul competițiilor Mobile Awards România, IAB Mixx Awards, Effie România. Proiectul “Samsung Manifest pentru creativitate”, realizat de Digital Star și Starcom MediaVest, a fost premiat în cadrul Mobile Awards România la categoria Special Projects, în cadrul Effie România la categoria Best Brand/Product Launch și în cadrul IAB Mixx Awards la categoria Best Brand/Product Launch. În cadrul aceleiași competiții agenția Digital Star a mai fost premiată pentru proiectele “The Indygen vlog Show” – categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR Campaigns și “Billa Social Catalogue” – categoria Best Social Media Apps, campania din urmă primind și distincția “Best Digital MIXX Campaign”.

“Suntem o agenție care găsește soluții de digital pentru diversele probleme de business ale clienților noștri. Daca vii la noi si ne ceri să-și facem un website te vom întreba în primul rând care este problema pe care încerci sa o rezolvi prin crearea acestui website. Noi găsim soluția cea mai potrivita, nu doar oferim un serviciu. Astfel s-a născut și ideea emisiunii ‘Digital Insights’: în timp ce discutam cu colegii despre ce facem noi zi de zi. Cred că agențiile și clienții pot face proiecte bune împreună atunci când comunică cât mai clar ideile și obiectivele de business. Prin intermediul emisiunii, Digital Star își propune să încurajeze acest dialog între agenții și clienți”, a declarat Laurențiu Dumitrescu (Managing Partner, Digital Star).

Bucuresti, 17.07.2014
{mosloadposition user9}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.