Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights, în cadrul căreia își propune să adune părerile oamenilor din industrie, reprezentanți ai agențiilor, dar și ai brandurilor, pe marginea unor subiecte care vizează industria de publicitate și domeniile conexe. Primul episod al emisiunii “Ce nu ar trebui să lipsească din brief-ul unui client” a fost lansat pe 23 iunie, “Digitalul a schimbat ireversibil modul în care gândim campaniile de comunicare”, cel de-al doilea episod, a fost lansat pe 30 iunie, cel de-al treilea episod, “Ce nu înțeleg brandurile despre campaniile online” a fost publicat pe 7 iulie, iar cel mai recent episod a fost lansat pe 14 iulie – “Ideile creative pot ajuta un brand să-și atingă obiectivele de business?“.
Împărțită în episoade de aproximativ două minute, obiectivul emisiunii este să provoace conversații echilibrate între agenții și reprezentanții brandurilor, care să genereze learning-uri clare și concise cu privire la industria publicității. Emisiunea are menirea de a încuraja dialogul și schimbul de roluri, oferind o perspectivă clară asupra unui brief de campanie, indiferent de poziția din care este abordat. În acest sens, Digital Insights a fost gândită ca un produs care se adresează unui public mai larg, fiind creată și lansată într-un format dedicat mediului online – ușor de urmărit și împărtășit.
Pentru conceperea emisiunii, Digital Star a exploatat competențele în comunicare demonstrate în patru ani de existență. Numai pe parcursul lui 2014, creativitatea agenției a fost recunoscută în cadrul competițiilor Mobile Awards România, IAB Mixx Awards, Effie România. Proiectul “Samsung Manifest pentru creativitate”, realizat de Digital Star și Starcom MediaVest, a fost premiat în cadrul Mobile Awards România la categoria Special Projects, în cadrul Effie România la categoria Best Brand/Product Launch și în cadrul IAB Mixx Awards la categoria Best Brand/Product Launch. În cadrul aceleiași competiții agenția Digital Star a mai fost premiată pentru proiectele “The Indygen vlog Show” – categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR Campaigns și “Billa Social Catalogue” – categoria Best Social Media Apps, campania din urmă primind și distincția “Best Digital MIXX Campaign”.