IQads lansează astăzi, 12 aprilie, o nouă secţiune dedicată industriei de digital marketing din .RO, Digital.IQads.ro. Fiind o extensie a rubricii Digital IQ, începută acum un an pe IQads, secţiunea va conţine ştiri, review-uri de campanii româneşti şi din afară, interviuri, studii de caz, dar şi editoriale semnate de profesionişti ai domeniului care au demonstrat în diverse ocazii că vor să sprijine dezvoltarea industriei.
Prin conţinutul oferit, Digital.IQads.ro îşi propune pe termen lung să contribuie la creşterea industriei de digital marketing. Pentru moment, noua secţiune din IQads face primul pas: crearea unei punţi de comunicare între diverşii actori ai industriei (agenţii interactive, clienţi, agenţii de media, regii, publisheri, consultanţi), pentru ca problemele inerente oricărui început de drum să fie explicate pe larg şi discutate.
“Această abordare editorială, orientată spre tratarea problemelor concrete cu care se confruntă profesioniştii în digital marketing, a fost inspirată de discuţiile observate între reprezentanţii industriei atât la conferinţe sau în întâlnirile informale, cât şi în reţelele sociale. Din păcate, aceste discuţii se pierd în vânt sau în torentul de mesaje de pe Twitter, fără a da naştere unor acţiuni concrete. Cel mai grav e, însă, că ele rămân în cercul nemulţumiţilor, fără să ajungă niciodată de partea cealaltă a baricadei. De aceea, ne-am propus să construim un homepage al industriei de digital marketing, un loc în care nu numai să strângem informaţii şi opinii despre toate proiectele online remarcabile, dar şi un loc în care fiecare dintre părţi îşi poate expune pe larg punctul de vedere, pentru a fi mai bine înţeleasă de cealaltă.” a declarat Ana Militaru, coordonatoarea proiectului Digital.IQads.ro, având o experienţă în jurnalismul de publicitate de trei ani şi jumătate, ultimul an fiind dedicat dezvoltării rubricii Digital IQ.
Temele abordate în cadrul Digital.IQads.ro vor acoperi întreg spectrul marketingului digital: de la publicitate online, pe mobil sau în reţelele sociale, până la Search Engine Marketing (SEM) şi Customer Relantionship Marketing (CRM).
Rubricile vor conţine nu numai informaţii despre proiectele recent lansate, despre trenduri şi noi tehnologii, ci şi articole de opinie: despre campanii digitale – în cadrul rubricii Reviews (echivalentul Analizelor de reclame de pe IQads), despre conţinutul prezentărilor şi despre prestaţia speakerilor la conferinţe şi la alte evenimente de profil –
la rubrica Evenimente. Rubricile cu rol exclusiv educativ vor fi Studii de caz şi HowTo, care va reuni mini-tutoriale despre aplicaţii şi tool-uri online. Rubrica La birou va aduce în prim-plan atât atmosfera din agenţii, cât şi oamenii din umbră, care se exprimă mai mult în reţelele sociale decât în presă.
Profesioniştii industriei îşi vor putea exprima opiniile pe Digital.IQads.ro în cadrul rubricilor Insider şi Editoriale. Insiderele sunt opinii despre o anumită temă, solicitate periodic câte unui profesionst al industriei, în timp ce Editorialele acordă libertate deplină celor invitaţi să fie editorialişti permanenţi. E vorba, pentru început, de manageri ai câtorva dintre cele mai reputate agenţii interactive din .ro: Bogdan Niţu (general manager, Webstyler), Bogdana Butnar (managing director & head of strategy, MRM Worldwide România), Radu Ionescu (managing director, Kinecto), Mihaela Bârsan (CEO, FourHooks), Mugur Patraşcu (managing partner, iLeo).
Campania de lansare vorbeşte despre probleme ale industriei de digital marketing din .RO identificate de editorialişti şi dezvoltate în primele lor materiale de pe Digital.IQads.ro: de la faptul că momentan clienţii nu au criterii de selecţie a agenţiilor interactive în pitch-uri, până la felul în care percep clienţii campaniile în reţele sociale, în prezent.
Echipa din cadrul IQads care a lucrat la dezvoltarea proiectului şi la campania de lansare este formataă din: Ana Militaru (senior editor şi project manager al Digital.IQads.ro), Miruna Antonescu (marketing director), Andrei Retegan (art director) şi Costin Radu (managing partner).
Cu o audienţă de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România. IQads este o marcă a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Caţavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte şi SMARK ( www.smark.ro ), comunitatea profesioniştilor în marketing din România.
{mosloadposition user10}