Incepand cu 1 noiembrie, campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame marca SPM Indoor Division pot fi vazute si in Galati, in cadrul Winmarkt- Modern Grand Center.
Pentru a duce publicitatea indoor la un alt nivel, SPM Indoor Division a introdus la inceputul acestui an, in premiera pe piata romaneasca, suportul Digital Frame. Sistemul este menit sa inlocuiasca panoul clasic folosit in locatii indoor (light frame-ul). Digital Frame-ul inglobeaza tehnologia LCD, avand multiple avantaje comparativ cu suporturile clasice existente pana in acest moment: rezolutie adaptata mediului indoor, amplasarea in zonele cu trafic intens – intrari, vecinatatea scarilor rulante, food-court – costuri de productie si decorare inexistente.
Determinati de cererile in numar mare din partea clientilor pentru orasul Galati, echipa SPM Indoor Division a decis sa se extinda si sa vina in intampinarea nevoilor acestora cu o oferta concreta pentru cel mai modern suport de pe piata publicitatii indoor.
“Conform masuratorilor de audienta, prin reteaua noastra de Digital Frame-uri, atingem zilnic 70 000 de vizitatori distincti. Datorita rezultatelor, ne permitem sa consideram ca aparitia Digital Frame in Galati va contribui substantial la dezvoltarea publicitatii indoor in zona. Ne-am bucura sa avem partea noastra de <vina> in aceasta privinta”, a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.
Pe langa Digital Frame, SPM propune si alte suporturi neconventionale de publicitate, atat pentru Winmarkt- Modern Grand Center, cat si pentru clientii sai, precum: scari rulante, usi de intrare, people stoppere si altele. Avantajele principale pe care le prezinta produsele SPM sunt vizibilitatea si posibilitatea de a se adapta oricarui proiect, indiferent de domeniul in care se incadreaza.
SPM Indoor Division detine in prezent 52 de suporturi Digital Frame in 9 orase din Romania, toate fiind dotate cu sistem de contorizare foarte bine pus la punct, ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall. SPM se afla intr-un plin proces de extindere si continua sa cucereasca piata publicitatii indoor prin imaginatie si creativitate.
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea celor mai bune locatii, inchiriere si decorare/neutralizare suporturi, productie publicitara, monitorizare. In prezent, in portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.
{mosloadposition user10}