Compania a înregistrat venituri de 100.000 euro în H1 2023
Digital Craft Agency, companie locală de servicii digitale, anunță că a depășit pragul de 200 proiecte implementate cu succes în cadrul StartUP Nation, program de finanțare nerambursabilă lansat de Guvernul României la începutul anului 2017. Proiectele presupun lansări de magazine online, site-uri de prezentare, servicii de SEO și promovare online, iar peste 80% dintre beneficiari sunt din provincie. De asemenea, compania a înregistrat venituri de peste 100.000 euro în prima jumătate a anului 2023, un avans de 20% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Înființată în 2017, Digital Craft Agency a debutat odată cu lansarea programului guvernamental StartUP Nation, program de încurajare și stimulare a înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, implementat de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat. Dintre cele peste 200 de proiecte implementate de către Digital Craft Agency în cadrul acestui program de granturi, cele mai multe au venit din partea IMM-urilor cu sediile în orașele și satele din provincie – peste 80%. Printe business-uri s-au regăsit covrigării, patiserii, cofetării, prelucrarea lemnului, studio-uri foto.
„Pe fondul evenimentelor din ultimii ani, antreprenorii au înțeles mai bine cât de important este ca afacerile lor să aibă o prezență online bine construită. În ultimii cinci ani am contribuit la succesul a sute de businessuri și am întâlnit atât antreprenori la început de drum, cât și oameni de afaceri experimentați. Ambele categorii au apreciat utilitatea programului StartUP Nation, în special în perioada pandemică, iar noi, la Digital Craft Agency, am reușit să venim în întâmpinarea antreprenorilor români cu cele mai potrivite servicii de digital marketing pentru fiecare afacere în parte. Cred că acesta este diferențiatorul nostru în piață, faptul că nu folosim aceeași rețetă, ci personalizăm ofertele pentru specificul afacerii”, a declarat Cătălin Jilavu, CEO Digital Craft Agency.
Venituri de 100.000 euro în H1 2023
În prima jumătate a anului curent, Digital Craft Agency a avut venituri de 100.000 euro, o creștere de 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru anul în curs, compania estimează o cifră de afaceri ce marchează o creștere cu 50% față de 2022.
În privința clienților, Digital Craft Agency a înregistrat o dinamică pozitivă, începutul anului 2023 aducând o creștere a portofoliului cu 20%. Cei mai mulți clienți activează în industria de e-commerce, clinici medicale, coaching, horeca.
În afară de serviciile digitale oferite în pachetul pentru StartUP Nation și alte finanțări (Femeia Antreprenor, Diaspora, Digitalizare) care au componenta de “Pachet Digital” obligatorie, compania oferă servicii de SEO, creare de site-uri web și magazine online/e-commerce, marketing digital și campanii de PayPerClick PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Tik Tok Ads, etc).
Cele mai solicitate în H1 2023 au fost serviciile de SEO, acestea generând cca 70% din cifra de afaceri. Dacă în urmă cu 3-4 ani SEO se concentra pe cuvinte cheie și pe optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare, în prezent, odată cu avansul inteligenței artificiale și a chatboților, SEO-ul s-a schimbat pentru a include și optimizarea pentru căutările vocale și pentru conversațiile cu chatboți.
Digital Craft Agency a investit peste 180.000 euro în îmbunătățirea și actualizarea serviciilor de SEO și digital marketing în ultimii 3 ani.
De asemenea, în ultima perioadă au crescut cererile pentru campanii PPC – Pay Per Click (Google Ads + Facebook Ads), prin care Digital Craft Agency a ajutat peste 30 companii să-și crească numărul de vizitatori și să-și multiplice vânzările încă de la începutul anului.