• Digi | RCS & RDS și Discovery România semnează un parteneriat strategic care include lansarea televiziunii HGTV, ca parte a ofertei Digi TV;
• Abonații Digi TV vor continua să se bucure de competiții sportive premium, disponibile exclusiv pe Eurosport 1 și Eurosport 2, precum și de conținut inspirat din realitate pe Discovery Channel, TLC și Travel Channel⃰;
• Eurosport 1 și 2 devin destinația preferată pentru competiții cheie, precum English Premier League, FA Cup, cele 4 Grand Slam-uri, Jocurile Olimpice și multe altele
Digi | RCS & RDS, liderul pieței de televiziune prin cablu din România, și Discovery România anunță semnarea unui acord strategic care include lansarea televiziunii HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă și grădină în portofoliul Discovery, pe lângă conținutul premium disponibil pe Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC și Travel Channel. Astfel, toți abonații DIGI TV⃰ vor putea urmări în continuare competițiile sportive preferate – Premier League, FA Cup, cele patru Grand Slam-uri, turneele ATP, Jocurile Olimpice de Vară – disponibile pe canalele Eurosport.
În același timp, telespectatorii se vor putea bucura de divertisment inspirat din realitate pe canalele Discovery Channel, TLC și Travel Channel, urmărind emisiuni precum Test de supravieţuire în doi, Insula lui Bear Grylls, Goana după aur (Discovery Channel), Dermatologie de top (Dr. Pimple Popper), Regele Cofetarilor, Rochia perfectă (TLC), Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern și Mistere la muzeu (Travel Channel). HGTV va îmbogăți oferta prin cinci piloni noi de conținut: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate, cum ar fi Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case. HGTV este singurul canal TV care celebrează sentimentul de „acasă” și tot ceea ce implică acesta: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. HGTV s-a dovedit a fi o televiziune extrem de populară, reușind să aibă printre fanii înrăiți vedete precum Michelle Obama, Reese Witherspoon sau Seth Rogen.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante. Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun. În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii. Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis – Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports & Commercial, Discovery CEEMCA.
”Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare. Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS.
Despre HGTV
HGTV aduce povești de familie în care telespectatorii se pot regăsi, experți cunoscuți în imobiliare și renovări și transformări uimitoare ale casei, cu rolul de a inspira publicul pasionat. HGTV este locul perfect pentru oricine caută un conținut distractiv și inovator despre casă și stiluri de viață. De asemenea, HGTV oferă: o televiziune de top, distribuită în peste 88 de milioane de gospodării din SUA; un website, HGTV.com, care atrage în medie 9,7 milioane de oameni în fiecare lună; o comunitate de peste 16,8 milioane de fani in social media; revista HGTV, o publicație lunară care ajunge la peste un milion de cititori și colecții exclusive de produse pentru casă, prin intermediul gamei de produse HGTV HOME™, dedicată consumatorilor. Telespectatorii pot deveni fani ai HGTV și pot interacționa cu alți pasionați de renovarea și decorararea locuinței pe Facebook, Twitter, Pinterest și Instagram. HGTV este deținut de Discovery, Inc., lider global în divertismentului inspirat din realitate, care este prezent în 220 de țări și teritorii, al cărui portofoliu include Discovery Channel, Food Network, TLC, Investigation Discovery, și OWN: Oprah Winfrey Network.
⃰ HGTV și Eurosport 2 vor fi disponibile doar în pachetul digital, Discovery, Travel Channel, TLC și Eurosport 1, atât în pachetul digital, cât și în analogic.