Jurizarea Digi Cafe Awards: “Best Online Advertising” s-a incheiat. Publicul are la dispozitie 6 zile pentru a vota pe DigiCafe.ro lucrarea preferata din cele peste 40 inrolate in competitie
Cea mai apreciata executie sau campanie online va fi distinsa cu “Premiul de popularitate” in cadrul evenimentului Digi Cafe “Advertising 2.0” din 25 iunie.
17 agentii si companii client au inscris la “Best Online Advertising” 42 de lucrari desfasurate in perioada 1 mai 2008 – 1 mai 2009, reprezentand campanii online, website-uri, aplicatii interactive, bannere in format rich media, campanii de e-mailing si, chiar, ad-uri refuzate de clienti.
Concursul a intrat deja in cea de-a treia etapa, in cadrul careia publicul poate decide, pana pe 21 iunie, pe DigiCafe.ro, castigatorul “Premiului de popularitate”.
Agentia cu cele mai multe executii si campanii participante la “Best Online Advertising” este KINECTO, fiind urmata de MB Dragan si de Tempo Advertising. Cele mai multe lucrari au fost inscrise la categoriile website-uri, in proportie de 43%, si campanii online, reprezentand 21% dintre proiecte.
Competitia Digi Cafe Awards “Best Online Advertising” a fost initiata de F5 pe 12 iunie cu scopul de a recompensa excelenta in publicitatea online. Premiile vor fi decernate in cadrul Digi Cafe “Advertising 2.0”, eveniment programat pentru 25 iunie, in club Loggia, incepand cu ora 18:30.
Digi Cafe Awards au loc o data la fiecare 3 luni si evidentiaza initiativele de business menite sa impulsioneze industria online si sa creeze noi perspective de dezvoltare. Prima editie s-a desfasurat in martie, cand F5 a rasplatit 6 dintre start up-urile de succes ale anului 2008.
{mosloadposition user10}