Noua campanie “Păstrează doar bucuria din mâncare”, lansată de Labormed şi Nurun România, prezintă avantajele suplimentului alimentar, Digenzym. Campania porneşte de la relaţia emoţională a românilor cu mâncarea. Spre deosebire de alte culturi în care mâncarea este menită să aducă, în primul rând, un aport de energie, la români aceasta înseamnă mult mai mult: mâncarea aduce bucurie, reduce anxietatea şi tensiunile din viaţa de zi cu zi. De multe ori însă, acest univers gastronomic variat, vesel, dar în acelaşi timp greoi are consecinţe mai puţin plăcute.
Noua campanie are scopul de a poziţiona brandul Digenzym pe o treaptă diferită faţă de medicamentele digestive consacrate, printr-o comunicare creativă nouă, mai putin clişeistică.
Într-o notă lejeră şi cu doză necesară de umor cât să aducă mărcii memorabilitate, Labormed şi Nurun propun, astfel, o abordare „uşor de digerat” targetului omogen al produsului. Pe scurt, animalul consumat la masă devine însoţitorul jenant, absurd şi neaşteptat în situaţiile de viaţă ale consumatorului.
Spoturile, deja prezente pe principalele canale TV, pot fi urmărite aici:
Campania se va desfăşura şi pe timpul verii, prin activări în cadrul festivalurilor culinare, alături de alte activări online.