Colecţia-capsulă de tricouri
Imaginile şi sloganurile din campania teaser începută acum câteva luni, sub supravegherea lui Nicola Formichetti (noul director de creaţie al brandului italian), sunt acum transpuse în print-urile de pe tricourile din colecţia-capsulă formată din cinci item-uri. Tricourile sunt disponibile în non-culorile alb şi negru. Imaginea Papei este încadrată de fonturi graffiti-style, ca şi cum posterele ar fi în stradă. Luptătorul Diesel, îmbrăcat în denim, exprimă particulele esenţiale ale AND-ului Diesel.
În viziunea lui Formichetti, sloganurilor sunt o manieră de a atinge o comunitate şi de a strânge oamenii în jurul unei cauze. Acestea au fost însuşite de către mase şi distribuite pe reţelele sociale, confirmând aşteptările brandului.
Începând cu această lună, colecţia este disponibilă şi în magazinul Diesel din Băneasa Shopping City. Preţuri între 220-360 lei.