O nouă poveste DIESEL pentru un sezon ce scrie istorie: Toamnă 2020
DIESEL anunţă lansarea campaniei de Toamnă 2020, care este legată de unul dintre cele mai longevive elemente definitorii pentru denim – memoria. Denimul devine mai bun odată cu experienţa şi se transformă ȋntr-un fel de jurnal purtabil al momentelor pe care le-ai avut. Petele de pix de pe buzunar? Desene din timpul unui zbor lung către o destinaţie ȋndepărtată. Tiv zdrenţuit? De la o noapte de petrecere, din Berlin. Denimul colectează aceste momente indiferent de circumstanţe; nici măcar 2020 nu poate anula o pereche de jeans.
Ȋn acest an definitoriu pentru o generaţie, DIESEL invită oamenii – pe toată lumea – să celebreze amintirile frumoase formate ȋn locul planurilor care au trebuit să fie puse pe pauză, şi să poarte aceste highlights cu mândrie. Pentru toate excursiile, evenimentele, petrecerile, planurile şi toate care nu au putut avea loc ȋn 2020, găsim oportunitatea de a spune poveştile surpiză ale conexiunilor făcute, ale distracţiei şi tuturor ȋntâmplărilor pozitive care le-au ȋnlocuit.
Colecţia de denim customizabil se află ȋn centrul campaniei DIESEL Toamnă 2020. Printr-un portal special pe www.diesel.com şi ȋn magazine selecţionate din lume, clienţii ȋşi vor putea personaliza etichetele din piele aplicate pe jeans scriind ceva la care nu au putut participa anul acesta. Intenţia este de a comemora ceea ce nu au făcut şi momentele creatoare de amintiri, care au apărut datorită absenţei primelor. O petrecere anulată? Celebreaz-o amintindu-ţi de ea! O excursie amânată? Creează un suvenir pentru ceea ce ar fi putut fi şi foloseşte-l pentru a planifica o dată ulterioară – ȋntotdeauna cu preferatul tău, unforgettable denim.
Platforma este multifaţetată: zeci de videoclipuri, cu anecdote din viaţa reală, regizate de Pantera din grupul Anonymous Content, vor fi transmise live online şi pe social media. Key visuals au fost create de JP Bonino şi vor fi aplicate atât pe piesele ready-to-wear, cât şi pe ceasuri şi ochelari.
Platforma care va funcţiona timp de 2 luni va urmări poveştile mai multor oameni talentaţi, figuri influente precum Evan Mock, skateboarder şi model – ȋn mod normal rezident ȋn New York City, a ales să intre ȋn izolare ȋn Mallorca, Spania, reconectându-se cu natura. Julia Fox, actriţa de origini americane şi italieneşti, a reȋnviat dragostea ȋn timpul carantinei. Donte Colley a privit ȋn interior şi a devenit şi mai activ ȋn lupta pentru dreptate. Aceştia au fost fotografiaţi de RAYSCORRUPTEDMIND.
Şi nu se opreşte aici: DIESEL se parteneriază, de asemenea, cu diferite evenimente anulate, precum Festivalul UNTOLD din Cluj, România, unul dintre cele mai renumite festivaluri de muzică din lume, pentru a crea o serie de pantaloni din denim ȋn ediţie limitată, denumiţi the 2020 Fallen Edition. UNTOLD a câştigat premiul pentru Best Major Festival ȋn Europa ȋncă de la lansare. Ȋntr-un an “normal”, este vizitat de peste 350.000 de oameni din ȋntreaga lume. Acei fani vor păstra ediţia din 2020 ȋn imaginaţia lor – şi ȋntr-o pereche de jeans customizaţi Diesel.
Conceptul creativ al campaniei şi producţia au fost furnizate de Publicis Italia.