Breganze (Italia). DIESEL își lansează campania Spring/Summer 2020 For Successful Living.
Dar înainte de toate, puţină istorie. Celebrul slogan DIESEL a fost creat la începutul anilor ’90, când fondatorul Renzo Rosso și-a dorit o frază care să rămână atât atemporală, cât și autentică pentru dezoltarea unei mărci cu un fundament îndrăzneț și neașteptat.
Fraza, într-un trio de cuvinte, a capturat viziunea lui Rosso prin cum a fost “ȋmpachetată” și conotație: ironie, provocare, excentricitate și kitsch. De asemenea, a solidificat o mantra pe care acesta o avea: nu vorbi niciodată de sus cu clienții tăi.
Tratează-i ca fiind egali. Implică-i în lumea ta (aceasta a fost interacțiunea cu 30 de ani înainte să fie numită așa). Dacă porți DIESEL, faci parte din povestea living successfully. Atât de simplu.
În timp ce această afirmație a fost inclusă dintotdeauna în comunicările DIESEL, astăzi DIESEL revine la nucleul său, debutând cu o nouă poveste For Successful Living, sărbătorind produsul de bază, denimul, familiarizând noua generație cu mesajul original DIESEL, ca fiind o provocare a convenționalului și a locurilor comune și amintind lumii întregi că living successfully înseamnă, de fapt, să rămâi sincer față de tine însuți (making YOUR way the successful way) – timp în care să nu te iei prea în serios.
Piesa centrală a campaniei Spring/Summer 2020 este un film regizat de François Rousselet. Acesta pune în scenă un actor dintr-un film cu supereroi pe platourile de filmare, care are o zi mai puțin bună și căruia nu îi prea reușesc scenele. Sătul de situație (sau mai degrabă după ce este exasperat de indicațiile regizorului) acesta revine la rulota sa, se schimbă în îmbrăcămintea din denim DIESEL, iese mult mai relaxat, și, ca o simplă consecinţă a faptului că redevine el ȋnsuşi, reușește tot ce nu a putut interpreta inițial.
Imaginile care îl însoțesc au fost realizate de Kourtney Roy și definesc modele care plutesc, se întind sau zboară.
Pentru că, la ce se reduce totul, în cele din urmă? La faptul că pentru For Successful Living este fundamentală încrederea și puterea care vin din găsirea atât a forței, cât și a ironiei proprii.
Conceptul general al campaniei și execuţia au fost gestionate de Publicis Italia.
Credite videoclip
Regizor: François Rousselet
Compania producătoare: Division
Stylist: Clare Byrne
Producție muzicală: Sizzer
Credite foto & producție video
Fotograf/Regizor: Kourtney Roy – Lambert Lambert
Companie de producție: Lambert Lambert