Atitudine în fiecare zi cu Diesel toamnă-iarnă 2023, o colecţie de piese disruptive şi democratice, făcute pentru a fi purtate în jurul lumii. Denimul, latura pop şi cea utilitară sunt amplificate – purtabilitatea este totul şi experimentarea este pentru toţi.
“M-am concentrat în această colecţie pe moda reală, de fiecare zi. Este vorba despre piese care vor intra în magazinele noastre cu obrăznicia şi farmecul care sunt 100% Diesel. Obiectele de îmbrăcăminte au propria lor personalitate – când le vezi, pur şi simplu ştii că sunt din universul nostru Diesel,” spune Glenn Martens, director creativ la Diesel.
Detaliile contează: de aceea, imaginile colecţiei au fost surprinse pe un ecran ce alege detaliile live. De exemplu, primul look: un tricou micşorat, imprimat din interior cu un logo Diesel, jeans rupţi şi lenjerie intimă cu imprimeu ce imită denimul, camera concentrându-se cu zoom pe D-ul unei curele metalice late.
Croitoria este transformată în Diesel, de exemplu pantalonii bootcut cu spatele gri şi faţa neagră, cu accesorii şi asortaţi unei jachete moto croită cu faţa neagră/spatele gri. Îşi fac apariţia, de asemenea, rochii croite cu bretele, prinse cu fermoar în faţă, şi jachete şi pantaloni bicolori din material moale, pentru a fi purtaţi cu un top sport cu logo D metalic ce expune pielea.
Bomberele cargo negre şi pantalonii sunt supradimensionaţi, în timp ce pantalonii albi cargo au fermoare la gleznă. Hanoracele şi tricourile double-layer sunt rupte pentru a dezvălui stratul de dedesubt, în timp ce pantalonii denim prezintă un strat ce pare a fi dezlipit.
Vestele din tricot metalic au un D pe piept, în timp ce fustele din tricot metalic sunt susţinute de o cataramă D. Monograma Diesel se regăseşte printată metalic pe un pulover tricotat galben şi o fustă în aceeaşi nuanţă.
O imagine cu lumea văzută din spaţiu este imprimată pe rochii-furou şi pe jachetele căptuşite, cu glugă, dar şi pe un caftan tăiat, cu mâneci din jerseu, în timp ce hărţi ale lumii reprezintă detaliile grafice pe helănci. Se remarcă, de asemenea, un print floral acid pe rochii, cafane şi pe o jachetă scurtă, ultra-căptuşită, iar un D supradimensionat este imprimat pe alb, pe spatele hanoracelor negre şi pantalonilor de sport.
Denimul a fost ţesut precum un tricou care să îmbrace topurile cu fermoar, hanoracele şi pantalonii sport, în timp ce pantalonii din denim sunt croiţi cu detalii moto sau bootcut şi deschişi peste picior. Sunt incluşi şi jeans care sunt croiţi pe dos, dar şi jeans ce par a nu avea talie, dar care au o centură ascunsă în interior.
Există nenumărate opţiuni denim, preum rochiile fără mâneci, cu fermoar în faţă, de la gât, până la tiv; fuste lungi din denim; jeans cu fermoare în părţi; şi fuste mini şi jeans cu un D patchwork peste partea din spate. Cu aceste piese, Diesel confirmă angajamentul faţă de sustenabilitate prin ţesături mai responsabile, tratamente cu impact redus şi un nou proiect circular ce transformă deşeurile de producţie denim ale brandului în materiale noi.
Noua geantă din denim matlasat CHARM-D este realizată fără componente din pile şi cu brelocuri ce pot fi purtate pe post de colier. Geanta D-VINA este supradimensionată sau super-mică, în timp ce 1DR este făcută micro, sau chiar transformată într-un mic breloc ce se strecoară pe o curea. Între timp, modelele 1DR-POD stau pe spate sau sunt atârnate în faţă.
Cizmele cu toc au vârful ascuţit şi un D metalic; saboţii cu toc şi buzunare funcţionale reprezintă elementul principal. Cizmele chunky au un D metalic peste vârf, ca şi cum cuşca lor interioară de protecţie ar fi, acum, la exterior.
În ceea ce priveşte sneakers-ii, în cazul modelului Prototype P1 pare că talpa turnată preia întregul pantof. Modelul SERENDIPITY PRO X1 îi dă o energie proaspătă clasicului sneaker Diesel, în timp ce PROTOTYPE şi PROTOTYPE CR sunt prezentaţi în noi culori.