Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Diesel decodeaza cultura digitala pentru noua campanie si creeaza emoticoane personalizate pentru brand

Campania Diesel  Primăvară-Vară 16 este despre cultura digitală, #sloganurile ei şi despre absurdităţile amuzante ale comportamentului nostru online/ offline.

“Lumile noastre, online şi offline, sunt perfect contopite”, spune  directorul artistic Nicola Formichetti. “Digitalul a devenit mai real decât realitatea. Emoticoanele s-au transformat în noul Esperanto, o limbă universal înţeleasă de milioane.”


“Am colaborat cu duoul director/ fotograf Santiago & Mauricio pentru a realiza instantanee video fun înainte de tradiţionalele imagini ale campaniei. Este  extrem de important să vorbim limba actual universală, având în vedere că telefoanele şi calculatoarele sunt uneltele prin care ne conectăm”.


Inspirat de umorul cu care emoticoanele descriu scenarii din viaţa reală, Diesel şi-a creat propriul alfabet, utilizat la scară largă.


Campania îi prezintă pe cântăreţul şi actorul Joe Jonas; actriţa, cântăreaţa şi designerul Kiko Mizuhara, plus grupul lui Jonas, DNCE. Modelelor din familia  Diesel, Sara Cummings şi Sang Woo Kim, li se alătură arătosul Trevor Signorino şi Stav Strashko, un bărbat ce se încadrează la categoria femeilor în agenţie. Stav se identifică cu o femeie şi se simte foarte confortabil în pielea sa.


Castingul este o continuare a ADN-ului Diesel, aducând împreună diferite culturi, personalităţi şi indivizi pe care Nicola Formichetti îi găseşte online. Libertatea este esenţa noastră şi tu ar trebui să fii cine doreşti.

Videoclipurile îl arată pe Sand flirtând online, pe Kiko trimiţând un hyperreal selfie, Sara făcând cumpărături online şi Aki von Glasow trecând prin favoritele sale. Social media a lansat ideea de “acel moment în care”, astfel vei vedea modele îndrăgostindu-se de ele însele, imitând emoticoane şi împărtăşind al lor #currentmood.

Nici o parte a experienţei de navigare online şi clicking nu va rămâne neatinsă de Diesel. Blochezi un utilizator pe Grindr? Apărem noi şi te sfătuim să începi o nouă relaţie… cu lenjeria ta intimă Diesel. Campania de lenjerie se va derula pe cele mai importante site-uri porno din lume, PornHub şi YouPorn.

CREDITE

Brand: Diesel
Agency: Spring Studios, New York (US)
Photographer (Advertising): Santiago & Mauricio
Director of Photography (Advertising): Matthew Schroeder
Diesel Artistic Director: Nicola Formichetti
Stylist: Davey Sutton
Hair: Peter Gray
Makeup: Maki Ryoke
Photographer (Social): Jordan Hemingway
Director of Photography (Social): Bill Stepanoski
Studio: Spring Studios, New York (US)

Brand: Diesel
Agency: Spring Studios, New York (US)
Production: Spring Studios, New York (US)
Post-Production: Modern Post, New York (US) / Spring Studios, London (UK)

Celebrity Talent*
Joe Jonas
Kiko Mizuhara
DNCE (Joe Jonas, Jack Lawless, JinJoo Lee, Cole Whittle)

Model Talent
Sang Woo Kim c/o Select Model Management
Sara Cummings c/o Soul Artist Management
Aki von Glasgow c/o Wilhelmina Models
Trevor Signorino c/o Request Models
Ilana Koslov c/o Next Management
Grace Mahary c/o IMG
Stav Strashko c/o Established
Tommy the Cat

Agency Credits
Creative Director: Andreas Neophytou
Copy Lead: Tessa Mauclere
Art Director: Serena Wise
Global Head of Strategy: Richard Welch
Strategy Lead: James Denman
Account Director: Donald Stewart
Project Director: Michelle Jones
Senior Producer: Matthew Rodriguez

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.