Prezentăm THE RE(COLLECTION), realizată parţial din sticle de plastic
Toamna aceasta, două branduri iconice, Coca-Cola și Diesel, și-au unit forțele pentru a crea The (Re)Collection; o colecție capsulă edgy realizată cu măiestrie, care încorporează materiale reciclate.
Gama include materiale reciclate precum PET reciclat provenit din sticle de plastic și bumbac reciclat, pentru a crea o interpretare fresh și modernă a esteticii pieselor casual Diesel, combinată cu amprenta iconică a Coca-Cola, pentru a face un statement. Prin crearea unor frumoase țesături obţinute din deșeuri de plastic, această colaborare are drept scop creșterea conștientizării asupra valorii reciclării prin toate piesele realizate cu țesături din PET reciclat.
Pentru a sublinia valoarea reciclării ȋn ochii cumpărătorilor responsabili și căutătorilor de stil din toată lumea, Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection va fi disponibilă online începând cu data de 27 septembrie 2019 prin scanarea oricărui logo cu simbolul de reciclare din întreaga lume, dând acces către un site ascuns pe DIESEL.com, pentru a putea achiziționa colecția.
Colaborarea va fi derulată în întreaga lume din 27 septembrie, cu o dezvăluire globală a The (Re)Collection care va avea loc ȋn renumitul department store Galeries Lafayette sâmbătă, 28 septembrie, în Paris. Acest eveniment va inaugura colecția, va aduce la viață mesajul aparte privind reciclarea pe parcursul Paris Fashion Week și le va oferi celor care caută stilul parizian șansa de a purta o colecție ce încorporează materiale reciclate. Evenimentul de lansare din Paris va fi urmat de o serie de evenimente colaterale care vor avea loc peste tot în lume, inclusiv Londra, Berlin, Milano, Tokyo, Shanghai, Beijing, Amsterdam, New York şi Bucureşti, pe 8 octombrie, printre altele.
DESPRE THE (RE)COLLECTION
The (Re)Collection combină estetica pieselor vestimentare Diesel cu amprenta iconică a Coca-Cola, oferind 12 piese-cheie ce transcend sezoanele.
Piesele eroice din denim ale colecției includ o jachetă workwear din denim cu detalii roșii, inscripționată cu logoul iconic Coca-Cola, care poate fi asortată cu pantaloni din denim – cu un fit larg, pentru a pune în valoare toate siluetele – sau cu shortul pentru femei – cu un cut clasic, cu talie ȋnaltă, cu franjuri scurţi şi brodați cu fontul Coca-Cola Spencerian Script.
Treningul negru prezintă o siluetă conică şi include elemente ludice care pun accentul pe contrastul roşu Coca-Cola, precum şi detalii-bandă pentru un finisaj sportiv de lux.
The (Re)Collection cuprinde piese precum: hanorace cu glugă, bluze și tricouri disponibile într-o gamă de culori care include albastru, negru, gri melanj și alb, precum și o căciulă disponibilă în variantele alb și negru.
În plus, colecția capsulă include shorts de ȋnot pentru bărbaţi în varianta negru clasic cu betelie cu şiret și un costum de baie ȋntreg pentru femei, alb sau negru, ambele cu reprezentarea logoului Diesel x Coca-Cola.
Michelle Moorehead, VP of Global Licensing & Retail pentru The Coca-Cola Company, a afirmat: “Suntem entuziasmaţi să ne parteneriem cu Diesel pentru această colecţie. Nu numai că The (Re)Collection creează awareness asupra importanţei reciclării ȋntr-o manieră foarte la ȋndemână – arătând piese frumoase fashion, create din materiale reciclate – dar este şi o colecţie care celebrează individualitatea.”
Colecția capsulă contopește AND-urile Coca-Cola și DIESEL pentru a crea ceva cu adevărat special: Coca-Cola – cunoscut pentru celebrarea apropierii și incluziunii și DIESEL – cunoscut pentru provocarea audienței sale prin ironie, îndrăzneală și abilitatea de a pune ȋn dificultate conformitatea. Ambele branduri au colaborat pentru a sărbători două entități unice și produsele reprezentative pe care le creează.
Renzo Rosso, fondatorul Diesel, afirmă: “Ca lider al pionieratului ȋn denim şi casual fashion, Diesel a fost mereu recunoscut în industrie drept un inovator. The (Re)Collection este o colaborare între două branduri iconice și autentice care sunt angajate să facă business în mod responsabil. Inspirați de viziunea noastră asupra viitorului, colaborăm cu Coca-Cola pentru a explora noi modalități de a produce materiale, în timp ce ne lansăm provocarea de a ȋncorpora materiale reciclate în colecțiile noastre.”
Colecţia va fi oficial lansată ȋn magazinele Diesel selectate din ȋntreaga lume şi pe diesel.com ȋncepând cu data de 7 octombrie 2019.
Conceptul creativ al campaniei şi execuţia au fost realizate de Publicis Italia.
Pentru a afla mai multe: