DIESEL anunţă cu mândrie un nou parteneriat desfășurat pe doi ani cu brandul italienesc 24Bottles, cunoscut pentru abordarea inovativă asupra designului și producției din industria hidratării.
Prima dintre cele două colecții exclusive, DIESEL și 24Bottles, a creat o ediție specială, Clima Bottle, inspirată din denimul albastru iconic al DIESEL.
Finisajul ombré creat de 24Bottles reflectă adâncimile oceanului, atrăgând atenția către un ecosistem care suferă din cauza poluării cu plastic.
Sloganul “STEEL LUNGS TO BREATHE UNDER WATER” este gravat pe Clima Bottle ca un “call to action”, astfel ȋncât consumatorul să evite plasticul de unică folosință pentru sănătatea și beneficiile pe termen lung ale apelor mărilor și oceanelor.
Recipientul exclusiv Clima Bottle este o sticlă realizată din oțel inoxidabil 18/8, cu pereţi dubli, realizată cu tehnologia izolației termice. Clima Bottle este ideală pentru conservarea gustului și temperaturii băuturilor, care pot rămâne calde 12 ore sau reci până la 24 de ore.
Datorită designului unic, 24Bottles oferă în același timp o abordare responsabilă și stilată pentru hidratarea zilnică. În plus față de promovarea reducerii sticlelor de unică folosință din plastic, 24Bottles garantează practici responsabile pe parcursul întregului proces de producție și se angajează să își reducă amprenta de emisii de carbon prin implementarea proiectelor agro-forestiere.
“Această colaborare vine într-un punct temporal strategic pentru 24Bottles. Intrăm în 2020 cu o puternică afirmare ȋn sistemul industriei fashion”, afirmă fondatorii Giovanni Randazzo și Matteo Melotti într-un declarație comună.
“Acest parteneriat marchează un mic pas spre un viitor mai sustenabil; Diesel și OTB Group vor continua să lucreze în acest sens, mergând înainte cu inițiativele sustenabile”, spune fondatorul Diesel, Renzo Rosso.
În luna iulie, compania mamă Diesel, OTB a lansat campania de conștienitzare “Remove plastic from water by removing water from plastic” în colaborare cu 24Bottles. Pentru a încuraja adoptarea practicilor sustenabile în viața cotidiană, grupul le furnizează angajaților săi recipiente Clima Bottle by 24Bottles, în timp ce dozatoarele de apă potabilă au înlocuit automatele cu sticlele de apă de unică folosință în birourile OTB din Italia. Această activare va fi extinsă și către ramurile de la nivel global ale grupului, în următoarea perioadă. Acest proiect face parte dintr-un program mai amplu de sustenabilitate care va antrena angajații în activități orientate către mediu.
Sticla este disponibilă ȋn magazinele Diesel din Băneasa Shopping City şi Marriott la preţul de 190 lei.
Despre 24Bottles®
Invitați permanenți la târguri importante precum Maison & Objet, Pitti Uomo, HOMI, NY Now, Top Drawer și Ambiente Frankfurt, brandul italienesc a atras atenția numeroșilor distribuitori și este prezent în peste 30 de țări de pe mapamond, inclusiv Statele Unite, Australia și Japonia. Mii de companii au decis să adopte inițiativa 24Bottles® pentru a reduce utilizarea plasticului în clădirile și birourile lor și pentru a-și atinge obiectivele de Corporate Social Responsibility.