Denim, sustenabilitate, piesele clasice, un sentiment de distracţie: DIESEL anunţă cu mândrie prima campanie de publicitate ce sărbătoreşte lansarea Diesel Library, linia din denim reponsabil, care rămâne la raft şi când colecţiile se schimbă.
Diesel Library (Biblioteca Diesel) întruchipează o nouă abordare a unui concept de design genderless, aducând sustenabilitatea în prim-planul procesului, o fuziune între experienţa Diesel în denim şi inovaţiile ce duc către un viitor mai bun.
Fiecare piesă Diesel Library este concepută astfel încât să minimizeze impactul, încorporând bumbac obţinut din surse responsabile şi alte materiale şi accesorii prietenoase cu mediul, dar şi spălări şi tratamente gândite pentru a limita consumul de apă şi chimicale. Printre acestea sunt incluse şi: piatra ponce, tratamente nebulizatoare şi cu ozon şi vopseluri minerale.
Diesel Library oferă o gamă largă de piese esenţiale pentru o garderobă care rezistă în timp. Aspectul său total din denim este construit astfel încât să supravieţuiască tendinţelor şi pentru a rezista mulţi ani de acum înainte.
Prezentând o colecţie creată pentru toată lumea, pentru orice ocazie, Diesel aduce în prim-plan o distribuţie stelară pentru Diesel Library. Cântăreaţa iconică Toni Braxton cu fiii săi, Diezel şi Denim Braxton; actorul şi cântăreţul de origine germano-spaniolă Aron Piper; modelul şi actriţa Lauren Tsai; modelul şi muza Diesel, Ella Snyder; în cele din urmă, chiar fondatorul Diesel şi preşedintele Grupului OTB, Renzo Rosso, care îşi face apariţia celebrând moştenirea Diesel. Şi numeroasele lor faţete clonate.
Campania e plină de ironie, potrivindu-se perfect cu ireverenţa Diesel. Explorează conceptul de multiciplitate, cu imagini formate din compoziţii construite din fiecare subiect al campaniei purtând diferite outfit-uri Denim Library şi multiplicat.
Fografie & regie: Frank Lebon
Stilist: Ursina Gysi
Art Director: Chris Simmonds
Digital Content Director: Rosie Marks
Production Designer: Jabez Bartlett