Diesel anunță cu mândrie cea de a patra colaborare din seria în expansiune DIESEL RED TAG: este vorba despre asocierea cu brandul londonez A-COLD-WALL* by Samuel Ross.
Conceput de Samuel Ross, A-COLD-WALL* creează îmbrăcăminte de stradă de tip high-concept intelectual. Activitatea lui Ross este alimentată de comentariile socio-politice și culturale și adună o bază consistentă de fani încă de la fondarea sa, în 2015.
DIESEL RED TAG este o platformă revoluționară concepută de Diesel cu sprijinul Tomorrow London, acceleratorul de fashion business, pentru a găzdui designeri influenți sau în ascensiune, cărora le revine sarcina de a crea colecții-capsulă ce pătrund în patrimoniul arhivelor Diesel și reinventează potențialul denimului.
DIESEL RED TAG a debutat în 2018 cu prima ediție în colaborare cu Shayne Oliver de la Hood By Air. Lansarea a fost urmată de un parteneriat cu Glenn Martens de la Y/Project. 2019 a văzut deja un prototip al uniformei GR creată de DIESEL RED TAG împreună cu Gosha Rubchinskiy, în Berlin, iar acum urmează A-COLD-WALL*.
Renzo Rosso, fondatorul Diesel: “Diesel Red Tag reprezintă cea mai înaltă strategie a noastră de colaborare, cea care ia contact cu noua generație de designeri creativi, rebeli și iconoclaști, care interpretează universul nostru și în special ADN-ul denimului în cel mai modern mod, pentru comunitatea fashion de pretutindeni. Îl urmăresc pe Samuel de mult timp, îi ador viziunea inovativă asupra vestimentației sport și sunt foarte încântat să îl avem ca cel mai nou colaborator ȋn acest proiect.”
Stefano Martinetto, fondator și CEO al Tomorrow London: “Suntem extrem de mândri de implicarea noastră în proiectul DIESEL RED TAG, care reunește rețeaua noastră de legături cu taletul care iese la iveală în materie de design și cu partenerii și prietenii noștri de la Diesel. Sprijinim aceste colaborări prin oferta noastră de servicii complete ce includ gestionarea showroomului și dezvoltarea comercială. Suntem încântați în mod deosebit de colaborarea cu A-Cold-Wall* datorită faptului că Samuel și echipa sa sunt parte a familiei Tomorrow, alături de care lucrăm în toată amplitudinea serviciilor platformei Tomorrow, inclusiv în ceea ce privește investiția noastră în brand de la ȋnceputul lui 2018.”
Colecția capsulă DIESEL RED TAG x A-COLD-WALL* va fi disponibilă începând cu luna noiembrie 2019 și distribuită exclusiv printr-o rețea de retaileri curatoriată de Tomorrow, pe diesel.com și în cele mai bune 10 magazine Diesel din lume.