Cu toții am fost victime ale negativității și criticilor din social media. Cineva va fi mereu pregătit să te critice pentru orice faci în mediul online. Iar atunci când suntem loviți de ura nejustificată, cei mai mulți dintre noi facem un pas în spate. Dar ascunsul și stările negative nu vor ajuta pe nimeni.
Adevărul este acesta: cu cât expui mai mult ura primită și o tratezi cu ironie și indiferență, cu atât mai mult scade puterea acesteia de face rău. Din acest motiv lansăm Haute Couture. O colecție unică, ce a fost concepută pentru a face exact asta: să dezarmeze ura.
De unde să începem dacă nu de la ceea ce am experimentat în mod direct? Am preluat din ura pe care Diesel o primește ca brand, prin mesaje precum „Diesel a murit / Diesel is dead” sau „Diesel nu mai este cool / Diesel is not cool anymore” expunându-le cu mândrie și transformându-le în piese vestimentare unice.
Atunci, pentru că nimeni nu primește mai multă ură decât celebritățile și numele pe care le urmărim ȋn social media, am hotărât să ȋncepem această acţiune alături de un grup de personalități globale magnetice, care îi include pe Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura şi alţii, pentru a ajuta la transmiterea unui mesaj important: „The more hate you wear the less you care”.
Aceștia au ales dintre cele mai rele comentarii pe care le-au primit vreodată, iar noi am conceput itemuri exclusive Haute Couture pentru fiecare dintre ei. Nicki Minaj a fost numită „The Bad Guy”. Lui Gucci Mane i s-a spus „Fuck You, Imposter”. Bella Thorne a fost denumită „Slut”, iar lui Tommy Dorfman i s-a spus „Faggot”. Toate aceste comentarii sunt acum piese în ediție limitată ale colecției Haute Couture, disponibilă din 19 septembrie în magazinele selecționate Diesel și pe diesel.com.
Acest nou capitol al comunicării, conceput de Diesel, începe și are loc acolo unde se naște ura online – pe social media – cu o serie de clipuri filmate pentru fiecare membru al distribuției noastre stelare. Putem să ȋi vedem cum dansează și celebrează la modul ironic ura pe care au primit-o, ajutând astfel lumea să experimenteze mesajul din prim-plan al campaniei.
Ȋn acelaşi timp, ȋi ȋncurajăm pe toţi să creeze propriile Haute Couture items. Pe pieţele-cheie din lume, ȋncepând cu 6 octombrie, vom lăsa clienţii să personalizeze noua colecţie, creând şi purtând cele mai rele comentarii pe care le-au primit. Iar cu ajutorul câştigurilor venite din vânzarea itemurilor Haute Couture, Diesel va face o donaţie prin Only The Brave Foundation, susţinând programe anti-bullying şi cyberbullying din diferite ţări ale lumii.