campania J&B ”Start a Party!”
Diageo si OgilvyAction au demarat in luna noiembrie campania J&B ”Start a Party!”, care a culminat cu un eveniment de amploare, desfasurat la sala Omnia din capitala. Lansata la nivel mondial in peste 20 de tari, campania J&B are ca semn distinctiv uriasul glob disco, care indeamna fiecare consumator sa priveasca viata in mod pozitiv. In Romania, campania a inceput prin plasarea unor globuri uriase de petrecere in mall si prin organizarea unor evenimente inedite sustinute prin publicitate in presa scrisa, comunicare on-line, promotii in cluburi si baruri, comunicare la punctele de vanzare si activitati de PR.
Conceptul campaniei J&B ”Start a party!” are la baza ideea ca o petrecere poate incepe oriunde, oricand si oricum. Toata lumea poate organiza o petrecere, iar campania J&B ajuta consumatorii in identificarea potentialului de party, in orice situatie. Conceptul Start a Party se refera mai degraba la o stare de spirit decat la o locatie anume sau eveniment in sine si are la baza un mix reusit de muzica, locatie suprinzatoare si invitati dornici de a se distra. Tocmai de aceea, petrecerea J&B de la sala Omnia a surprins prin neconventionalul si imprevizibilul locatiei – o sala folosita pan acum cativa ani pentru sedintele Senatului, prin instalatiile video, trupele si dj-ii care promoveaza un stil muzical aflat iin avangarda genurilor pe care le reprezinta. Un alt moment inedit l-a reprezentat evolutia trupei de performeri Freaks, care au surprins publicul prin costumele acestora, adevarate opere de arta.
”In Romania, am incercat, pastrand guideline-urile platformei internationale sa realizam o campanie care sa pozitioneze J&B ca The No 1 Party Whisky. Acesta fiind obiectivul, am construit toata campania in jurul unui eveniment care s-a dorit a fi daca nu neaparat cel mai mare, cat cel mai reusit si mai surprinzator a Ne-am dorit ca oamenii sa vina la eveniment fara sa stie ce se va intampla acolo, lasandu-i doar sa-si imagineze ce i-ar putea astepta sau ce si-ar fi dorit ei sa se intample. Acesta a fost unul din principalele noastre obiective: sa-i facem pe oameni sa inteleaga ca a te simti bine la o petrecere depinde numai de ei, nu de numele celor care performeaza acolo” spune Mircea Sebe Group Account Director OgilvyAction.
”Ne-am dorit sa marcam campania ”Start a party” in Romania printr-un eveniment de amploare, in spiritul J&B. Am intentionat sa ne adresam in principal consumatorilor care cunosc si indragesc marca J&B, dar si potentialilor consumatori, care inca nu cunosc filosofia brand-ului nostru. Petrecerea poate sa inceapa oriunde si oricand, atat timp cat este facuta in mod responsabil, pentru ca secretul consta in pastrarea echilibrului” declara Roxana Cretan Brand Manager J&B.
Noua campanie J&B urmareste sa responsabilizeze consumatorii, aratandu-le ca nu au nevoie decat de ei insisi si de starea potrivits pentru a se distra. Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat in toate mijloacele de promovare. Intr-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate este transmis prin ”Mirrorball man”, care ii sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa in siguranta.
Echipa Diageo care a ajutat la dezvoltarea campaniei in Romania este formata din Roxana Cretan, Brand Manager si Bogdan Danceanu, On Trade Coordinator.
Din partea Ogilvy, de comunicarea si implementarea campaniei s-au ocupat Mircea Sebe – Group Account Director OgilvyAction, Laura Sinca – Account Manager OgilvyAction, Sorina Badoi – Account Executive Ogilvy Action si Alexandra Tecusanu – Account Manager OgilvyAction. Partea de creatie a fost asigurata de Ruxandra Petrescu – Group Creative Director, Diana Butas – Senior Art Director OgilvyAction, Viorela Turcu – Copywriter OgilvyAction, Ruxandra Matache – Art Director OgilvyAction, Andrei Dinu – Web Designer Ogilvy Group, Vasile Alboiu – Digital Coordinator Ogilvy Group; Alin Sirbu, Cosmin Guta si Razvan Moroianu – DTP Graphic Designers; Lilian Neagu, Production & DTP Director, Alina Novac si George Badea – Production Executives; Carmen Grosu – Field Manager OgilvyAction, Roxana Ciorata, Valentina Capalau, Marian Enache si Marin Balabaneanu – Field Executives OgilvyAction si Claudia Agafitei, Senior Account Manager Ogilvy Public Relations.
{mosloadposition user10}