Parteneriat strategic
Deutsche Post World Net şi UNICEF au lansat un parteneriat la nivel global, sub sloganul “We deliver help.”, scopul acestei iniţiative fiind reducerea ratei mortalităţii infantile.
Alături de UNICEF, Deutsche Post World Net se va axa pe îmbunătăţirea serviciilor medicale în regiuni în care rata mortalităţii a atins cote mari. Serviciile oferite de companie vor fi considerate ca şi donaţie către UNICEF, organizaţia urmând să primească de la partenerul său şi sprijin financiar suplimentar pentru diferite proiecte, ca de exemplu cel pentru combaterea malariei. Procesele logistice curente de care beneficiază UNICEF vor fi analizate şi îmbunătăţite, acolo unde se consideră necesar – ca şi în cazul stocării şi distribuirii vaccinelor sensibile la variaţii de temperatură. Cei 500.000 de angajaţi ai Grupului vor fi implicaţi în asigurarea succesului pe termen lung al acestui parteneriat, oferindu-li-se posibilitatea de a face donaţii individuale, de a participa la activităţi de strângere de fonduri sau de a se oferi ca voluntari la diferite proiecte ale organizaţiei.
“Experienţa noastră în materie de logistică poate aduce o contribuţie semnificativă la îmbunătăţirea vieţii copiilor din zonele defavorizate, iar parteneriatul cu UNICEF reprezintă ocazia perfectă pentru a dovedi acest fapt”, a declarat Dr. Klaus Zumwinkel, Chairman al Deutsche Post World Net.
„În fiecare zi, în diverse colţuri ale lumii, 30.000 de copii îşi pierd viaţa din cauza unor boli care ar fi putut fi tratate sau prevenite. Prin programul UN Millenium Goals, comunitatea internaţională şi-a asumat angajamentul de a lupta pentru reducerea ratei mortalităţii infantile cu doua treimi până în 2015. Suntem extrem de mulţumiţi că avem un partener de încredere ca Deutsche Post World Net pentru a ne ajuta în îndeplinirea acestui scop.”, a declarat Eva Louise Köhler, Preşedinte UNICEF.
Ca un prim pas, iniţiativa se va materializa în proiectele din Kenya, unde rata mortalităţii infantile a cunoscut o creştere semnificantă în ultimii ani, unul din opt copii pierzându-şi viaţa înainte de vârsta de 5 ani. DHL va susţine UNICEF în una dintre cele mai mari campanii de sănătate pentru combaterea pojarului, malariei şi a altor boli infecţioase. Compania îşi va oferi serviciile specializate pentru distribuirea a aproximativ 3.5 milioane de plase împotriva ţânţarilor pentru a preveni contactarea malariei. Pe termen lung sunt, de asemenea, planificate o serie de măsuri: in regiunea Kwale, din sudul Kenyei, unde rata mortalităţii infantile a atins cote alarmante, compania va acorda sprijin în îmbunăţăţirea serviciilor sanitare, distribuind şi informaţii medicale de bază.
Parteneriatul cu UNICEF reprezintă o continuare a parteneriatului strategic dintre Deutsche Post World Net şi Naţiunile Unite, program axat pe managementul dezastrelor naturale, ce a fost lansat în Decembrie 2005.
{mosloadposition user10}