Gandirea strategica traditionala ar putea fi redefinita. Este foarte posibil ca viitorii lideri de piata sa fie cei care nu incearca sa elimine concurenta, ci sa creeze “oceane albastre” alcatuite din zone ale pietei nedisputate si capabile de o dezvoltare rapida. Altfel spus, sa nu mai concureze cu rivalii lor, ci sa-i determine sa devina irelevanti. Fara a mai fi nevoie ca brandurile sa acapareze un bazin de profit din ce in ce mai restrans, noua strategie ofera o metoda sistematica de transformare a concurentei intr-un element lipsit de importanta.
Care sunt principiile pe care orice companie le poate aplica pentru implementarea cu succes a strategiei oceanului albastru aflam de la Eusediu Margasoiu, Managing Partner The Network, in cadrul celei de-a 5-a editie a Conferintei Internationale “Marketing in Direct”, ce va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic.
Detinator al unui certificat de Executive MBA in marketing la Washington University si al Blue Ocean Strategy Simulation Certificate la Strat X Boston, Eusediu Margasoiu este unul dintre cei mai importanti consultanti de management si strategie din Romania.
"To plan or not to plan?"- Strategia oceanului albastru-abordare de tip guerrilla ce darama paradigmele actuale ale planificarii strategice. – Eusediu Margasoiu