de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala
Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională.
În urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept excepționale, depășind standardele globale pentru „brand awareness” și “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).
Realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri inspiraționale, campania prezintă poveștile reale ale unor femei care au știut să găsească soluții creative în situații-limită, lansând o nouă clasificare a femeilor de acest gen: „deșteptărețele”. Ele sunt cele care cred că o idee isteață la timpul potrivit îți poate schimba întreaga viață în bine. Campania a restabilit legătura dintre Bonux și targetul său feminin pe baze relevante și puternice și a reușit să le facă pe femei să își redescopere valorile adevărate și să se simtă recunoscute și recompensate pentru ceea ce sunt și ce reușesc să facă.
Minunatele povești ale Elenei si ale lui Darin au demonstrat că poți face foarte mult, pornind de la puținele lucruri pe care le ai la îndemână. Acest lucru a determinat încă 350 de femei să propună idei și povești motivaționale proprii, ducând astfel la consolidarea unei comunități online, care a atins un nivel de implicare și interacțiune de 15 ori peste media categoriei de produs.
“Este o onoare pentru Google să fie partenerul strategic al echipei Bonux Procter& Gamble și Leo Burnett România în acest demers de a crea campanii digitale de clasă mondială. Leo Burnett România și Google au demonstrat încă o dată că YouTube este o platformă extrem de eficientă pentru awareness, engagement și profit pentru brandul Bonux.” – Julie Eddleman – Global Client Partner, Google
Povestea celor două deșteptărețe a dus la un nivel excelent de implicare și interacțiune în Social Media, ajungând la peste 4.300.000 de vizualizări Facebook și peste 1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare față de media categoriei.
În plus, rezultatele măsurate prin intermediul studiului Google Brand Lift Survey au determinat Google să propună “Deșteptărețele” drept exemplu “best in class” la nivel global.
“Bonux 3în1 este brandul care, în această campanie, și-a dedicat eforturile femeii românce autentice, pe care o cunoaștem cu toții. Femeia care nu se lasă bătută, care în contextul crizei a reușit mereu să găsească soluții, care știe că există o cale de rezolvare pentru orice.